Ev Okulu / Evimizin Bölümleri - 3


4 comments

18 Mart 2013 01:25

Merhaba, sizi bir kaç haftadır takip ediorum, Şans eseri buldum blogunuzu, benim oğlum da 18 aylık, inanın hazine bulmuş gibi dikkatle okuyorum önceki postlarınızı. Montessori ilgilendiğim bir eğitim çeşidi, ancak tam olarak bilmiyorum. Sizin oyunlarınız ve yöntemleriniz bana ışık oluyor, bunun için teşekkürler.

18 Mart 2013 17:43

Hoşgeldiniz, bu içten güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, öğrenciliğimden bu yana ilgileniyorum Montessori metodu ile oğlumla da uygulamak nasip oldu çok şükür, her zaman bekleriz, sevgiler

20 Mart 2013 02:58

Canim merhaba, montessori 22 ay itibariyle mi? Kapaklari yaptik gecen gun Atesle..keyif aldi, 2. Gun sıkıldı ama ..:takıbındeyım..benım ates bocegım de 18 aylık, ne onerırsın, etkaya ne yaptırırdın, ne yapardın oyun olarak?

Sevgıler

20 Mart 2013 12:30

Sevgili Müge aktivitelere başlamak için 20-22 aylar öneriliyor ama yine de her çocuğun gelişim hızı farklı, kendi hızlarında ve seviyelerinde ilerleyerek uyarmadan yönlendirmeden aktivite başlangıçta bir defa gösterilip çocuğa sunuluyor, gerisi ona kalmış artık:) hala etka ilk günden sonra bir kaç gün oynamak istemiyor unuttukça çıkarıyorum, 18 aylıkken boyamalar çok yaptık biz, blogta da var 'nerde kutusu'nu çok severdi, kutuya kart atma, kumbaraya para atma gibi küçük aktiviteler yapabilirsiniz, duyusal aktiviteler havuzlar şişeler çok faydalı olur, nacizane fikrim:) sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca