Süngerle Şişeye Su Doldurmaca

Su oyunları zaten favori
Banyo kapısını açık bulduğu anda, kamyonunu aldığı gibi lavaboya koşuyor Etka
Kamyonuna su dolduruyor,sonra sırayla bütün arabalarını taşıyor ama bize hiç çaktırmadan sessizce :))
Lego parçaları, pomponlar ,rulo fırçalar...
Banyo, 'oto yıkamacı'ya dönüyor kısa sürede :)
Ayaklar ıslanana kadar bu oyunun süresi
Neyse ki sorun yapmıyor, böyle bazı gizli anlaşmalarımız var bizim ,
Baktık çoraplar ıslandı bitiriyoruz :)


İnce motor becerilerini destekleyen ve el göz koordinasyonu kurmada faydalı transfer çalışmalarını sık sık tekrarlamaya çalışıyoruz.
Bu akşamda  süngerle su taşıdık boş şişeye

Şişe doldukça boşaltıp başa döndü
Tekrar tekrar oynadı

Masaya dökülen suları temziledi

Dikkatini uzun süre koruması ve itinalı çalışması ile bu oyundan 10 puan 5 yıldız kazandı :))

3 comments

22 Nisan 2014 09:25

Sevdim;)

23 Nisan 2014 21:50

maşallah diyoruö öncelikle! uzun bir aradan sonra blogunuza tekrar bakabildim. grçekten sizi çok çok taktir ediyorum. paylaşımlarınızı beğeniyle izliyorum kimini uyguluyorum kimine sadece bakmakla yetiniyorum :) Allah sizin gibilerin sayısını artırsın inşallah!
bu uygulamayı 33 aylık oğluma da yatırsam olur herhalde?

23 Nisan 2014 22:32

@Ucuz Mutluluklar Etka da çok sevdi :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca