Sadece Su ile Boyanan Renkli Noktalar

Cuma günü Babanne Dede Türkiye'ye döndüler
Kaldık yine çekirdek aile :)
Etka odasına geçti yeniden
Sabaha kadar uyanmadan deliksiz bir uyku uyudu:)
Kalabalık ailelerde büyüyen çocuklar sevgiye doyuyormuş vesselam
Doya doya oynadı,güldü,şımardı Etka
Sınırlar da ihlal edildi tabi bol bol...
Neyse en iyisi bu konuya üç nokta koyup bitirelim:)

Geçenlerde küçük bir kırtasiyede rastladığımız bu noktalı balık ilginç gelmişti bize.
Paketin içinde sadece fırçası vardı
Tahminlerimize göre sadece su ile boyanacaktı :)
Eve gelir gelmez hemen küçük bir kısmında denedik:) Tahmin ettiğimiz gibi de oldu.
Çin insanı düşünmüş, boyama yapmayı nasıl en temiz hale getirebilirizi diye :)
Bizce başarmışlarda :)

Sonrasında keyfini çıkarmak kaldı
Etka sadece su sürdüğü balığın renklendiğini görünce çok şaşardı :)
'Pakalım buası hangi yenkmiş' diyerek tamamladı balığını :)

Renkler örnek resimde ki kadar canlı çıkmadı ama yine de farklı bir deneyim oldu:)

19 comments

14 Nisan 2014 23:08

ne güzel ded ile vakit geçirmeleri. Bizde onun kitap hali var kuruyor bir daha boyuyoruz. Ne harika şeyler değil mi

15 Nisan 2014 00:57

Marka veya isim vermenizde sakınca yoksa yazar mısınız?İnternetten temin etmek istiyorum.

15 Nisan 2014 03:41

Merhaba, özledim sizi:) Çok temiz bir etkinlikmiş, buralarda da var mı acaba? Çok öpüyorum Etka'yı seni:)

15 Nisan 2014 11:45

ne güzel ve temiz bir etkinlik olmuş aferin etkaya

15 Nisan 2014 12:02

aaa süper bir şeymiş bu, istanbul da da bulunur mu ki? Hem kolay hem temiz bizde deneriz :)

17 Nisan 2014 18:16

çok güzelmiş.. markası ne acaba..

18 Nisan 2014 12:27

çok güzelmiş ..

18 Nisan 2014 15:55

ewet çok güzel gerçekten. bende daha önce aquadoodle diye birşey görmüştüm mantık aynı. ama kitap gibi olanı gerçekten merak ettim. nihal hanım markası ne acaba?

18 Nisan 2014 22:33

@Nihal Baysal Koçer Çok teşekkür ederim Nihalciğim,sevgiler :)

18 Nisan 2014 22:35

@hatice anne Hoşgeldiniz Hatice anne, sade bir paket, marka da yazmıyor, keşke yakın olsak gönderirdik biz size:)

18 Nisan 2014 22:36

@tubanne Canım çok teşekkür ederim,biz de özledik sizleri,bilemiyorum ki belki kırtasiyelerde vardır bakmak lazım,sevgiler :)

18 Nisan 2014 22:37

@fikriye yılmaz haydaroğlu Değil mi,aynen öyle oldu. Hatta bir kaç farkı modellerde yine aldık,ara ara yaparız diye :))

18 Nisan 2014 22:39

@emreyle hayat Bence Eminönü'nde vardır,orada ki çoğu şey de Çin'den geliyor neticede:) Bakmak lazım,Görüşmek üzere Canım :)

18 Nisan 2014 22:40

@ayak izleri-sevgi Çok teşekkür ederim,inanın marka falan hiçbirşey yazmıyor üzerinde,sade bir paket :)

18 Nisan 2014 22:40

@duygubalca Teşekkür ederim Duygucuğum,sevgiler :)

18 Nisan 2014 22:43

@ESMA KOCA Teşekkür ederiz Teyzesi,aquadoodle da mantık zemini suyla kaplamak aslında, bu yüzden kuruduğunda yeniden boyanabiliyor. Burda noktalar renkli olduğu için sadece ordaki rengi akışkan hale getirmiş ve daıtmış oluyoruz:)

22 Nisan 2014 21:28

uzun zamandır sitenizi takıp edıyorum hatta bir cok etkınlıgınızı de kızımla beraber yapmaya çalışıyoruz:)bu etkınlık de çok hoş bayıldım,sizde bunu gördükten sonra bir kaç kırtasiyeye sordum,ne söylerek arayacağımı da bılmedıgımden belki derdimi anlatamadım:) acaba nerede bulabılırız kı bundan

23 Nisan 2014 22:31

@ayşe ceylin Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, evde kendi halimizde yaptıklarımız sizin için de faydalı oluyorsa fikir veriyorsa ne mutlu bize :) paketin üzerinde hiçbirşey yazmıyordu ,inanın biz de 'bu neymiş ki,ne işe yarıyormuş' diyerek almıştık :)

24 Nisan 2014 17:16

anladım:) daha buyuk kırtasıyelere bakmadım bır de onlarda arayayım umarım bulurum.
sizin etkinlikleriniz bır program dahilinde gayet de planlı yurutuyorsunuz.bız henuz yenı yenı basladık.sızınkı kadar planlı programlı değil elbette,tabı kı yaptıgınız etkınlıkler bana ışık tutuyor.Başarılarınızın(oğluşunuzla birlikte) artarak devam etmesı dıleğimle:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca