Kaç Saat :)

Günlerdir Etka'nın dilinde aynı soru
Hatta bana babasını telefonla arattırıp 'Baba kaç saat ' diye soruyor,cevabı alınca gülüp tamam diyip kapatıyor, o derece yani :))
Henüz çok çok erken saatleri tam anlamıyla öğrenmesi için, ama ilgileniyor madem, öğrenemesek de oynarız biz de :)
Öğle uykusundan sonra bu kol saatini hazırladım Etka'ya

Plastik bir şişenin tam yuvarlak olan kısmından şerit olacak şekilde bir parça kestim
Plastik kolçak kısmı kendiliğinden kapanıyor zaten ,tam Etka'nın kol ölçüsünde oldu.
Üzeri için de kırmızı eva kağıttan daire kesip rakamları yazdım 
Sıcak slikon ile birbirine yapıştırdım

Koluna taktık Oğulcuğun 
Ben sordum o cevap verdi,
-Etka saat kaç?
          - Üç döyt :))
Arada bir kolundan çıkardı sakladı, nerde diye sordurdu bize :)
Kayga götüydü diye cevapladı
Sonra da 'Anne söyle kayga getiysin saatimi' dedi :))

Bu yaz Türkiye'den aldığımız bu kitap öğle uykusundan önce okuduklarımız favoriler arasındaydı zaten
Bugün tekrar okuduk


Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca