Tünelden Balık Toplama :)

Uzun zamandır yazamadık blogumuza
Anne (yani ben :) bu günlerde evimizi kimyasal olan çoğu şeyden arındırma gayretinde :)
Evet evet bunun için uğraşıyorum bir kaç haftadır
Okuyorum ,notlar alıyorum..
Meğer ne haybeye yaşıyormuşuz :)
Ama bende boş durmuyorum artık, geç olsun da güç olmasın öyle değil mi :)
Henüz tamamen olmasa da çabalarım devam ediyor ..
Yine de bu anlamda insanlık için küçük ama ailemiz için büyük adımlar attık :))
Sıvı sabunu bıraktık mesela :))
Şampuanı  kaldırdık :)
Sirkeyi  uzun zamandır temizlikte kullanıyordum zaten :)
Artık şampuan yerine saf sabun saç kremi yerine sirke ve yumurta sarısı kullanıyoruz :)
Bizden kısaca haberler böyle :)

Gelelim bugünki aktivitemize
Kapalı oyun alanlarında kaydıraktan kaymak için geçilmek zorunda olunan boru tünele alıştırmak amaçlı yapılmış bir aktivite :))

Daha önce trafik yolu yapımında kullandığımız kartonu rulo yapıp batlarla yapıştırıp sağlamlaştırdık :)
Ve tünelimiz hazır :)

Tünelin üzerini Etka boyamak isteyince Baba-Oğul özgün bir çalışma ortaya koydular :)

Tünelin içine daha önce Akvaryum yapımında kullandığımız keçe balıkları bantla yapıştırdık
Etka tünelden geçerken renklerine göre balıkları koparmasını istedik

Ama Oğulcuk o heyecanla Allah ne verdiyse eline hangisi geldiyse toplayıverdi :)
Renklere odaklanma amacımız gerçekleşmese de işin eğlenme kısmı başarıyla sonuçlandı :)

30 comments

21 Mayıs 2013 00:49

Etka'cık, ne yaratıcı ebeveynlerin var senin :) Ne güzel oyunlar oynuyorsun...

21 Mayıs 2013 01:23

Harika:)40 yıl düşünsem kartondan ünel yapmak aklıma gelmezdi,Ege için ben bunu yapacağım en kısa zamanda:)Kimyasala veda etmen hayırlı olmuş,devamını dilerim,sevgiler:)

21 Mayıs 2013 03:47

süper bir oyun:))tünel fikrine bayıldım doğrusu:))

21 Mayıs 2013 10:12

Çok güzel olmuş,ne güzel eğlenmiş öyle.Sizin de ellerinize sağlık.Kimyasalları bırakma konusundaki kararlılığını tebrik ederim.Devamlılığını dilerim.sevgiler...

21 Mayıs 2013 13:09

Saç kremi olarak sirkeyi biliyordum ama yumurta sarısını ilk defa duydum.
Ben de saf sabuna dönmüştüm ama kuaförüm çok kızınca geri şampuana döndüm şimdi. Organik şampuan kullanıyorum.
Doğru sabun ve doğru saç olmalı galiba, her sabun herkese iyi gelmiyor.
Etka çok büyüdü gözümüzün önünde, maşallah! :)

Çoook güzel ,kimyasallar yerini hangi ürünler aldı daha ayrıntılı paylaşırsanız çok seviniriz..
Ve çok eğlenceli bir oyun olmuş :))
sevgilerler
***

21 Mayıs 2013 16:22

hımmm baya zorlu bir aktivite olmuş :)

21 Mayıs 2013 17:12

@Derya :))çok teşekkür ederiz , aslında herşey bir anda kendiliğinden oluştu bu sefer :) yine de nazik yorumunuz için teşekkürler, görüşmek üzere :)

21 Mayıs 2013 17:13

@tubanne :) aa evet kesinlikle yap canım , aslında tam Egelik :) size şimdiden iyi eğlenceler öyleyse , öpüyoruz Ege'yi :)

21 Mayıs 2013 17:15

@Fatos özgür çok teşekkürler :) ah bi de çok yer kaplamasa daha iyi olacaktı benim için :) kilerin büyük bir bölümü işgal şuan :)

21 Mayıs 2013 17:18

@Şule YANIK teşekkür ederim Canım, eğlendi hakkaten, çocuklar küçücük birşeyle ne kadar çabuk mutlu oluyorlar , onlardan öğrenilecek çok şey var aslında . Uzun zamandır aklımdaydı ama cesaret edemiyordum , başladık bakalım alışırsak devam eder inşallah, görüşmek üzere :)

21 Mayıs 2013 17:22

@Benden Bizden yumurtanın sarısını suyla çırpıp son durulamada kullanıyorum canım, saç diplerini besliyor , çok faydasını gördüm , tavsiye ederim. Bence deneyip memnun kaldıysanız sabundan kesinlikle vazgeçmeyin derim, biz kendimizi korumazsak başka kimin umrunda olur ki değil mi ,Etka gerçekten büyüdü değilmi sizden de duymak ayrıca çok çok mutlu etti bizi , tanımadığımız halde bir çok dostumuz oldu, oğlumun teyzeleri, arkadaşları oldu:) yorumunuzdan sonra bir kez daha iyi ki yazıyoruz dedim :) çok teşekkürler :)))

21 Mayıs 2013 17:27

@Bizimkisi Masal gibi biraz... hoş geldiniz , yazdığım gibi sıvı sabun yerine kalıp sabun kullanıyoruz, şampuanı bıraktık, mutfak temizleyicileri yerine (Cif, yağ çöz gibi ) portakal kabuklarını sirke de bekletip sprey şişede bu karışımı kullanmayı planlıyorum, bulaşık makinesinde parlatıcı kullanmıyorum zaten parlatıcı kısmına sirke koyuyorum, çamaşırda da yumuşatıcı yerine sirke kullanıyorum, ama dediğim gibi çok başındayım bu işin , umarım yılmadan kolaya kaçmadan marketten almadan devam ederim :) sevgiler

21 Mayıs 2013 17:28

@emreyle hayat hem de nasıl :))

21 Mayıs 2013 18:11

çok güzel bir etkinlik olmuş,harikasınız:)Etka sende çok şanslısın yakışıklı prensim....

21 Mayıs 2013 18:12

Kimyasallarla ilgili benimde çalışmalarım var ama tek girişimi arapsabunu ile yaptık.Ne dersin arap sabununa?

21 Mayıs 2013 18:26

@borakusucok tesekkur ederiz teyzesi , kolay ve eglenceli oldu :)

21 Mayıs 2013 18:30

@borakusune kadar guzel masallah:)arap sabunudan guzelimi var, keske bende bulabilsem. ama turkiyeden gelirken getirecegim insallah,sevgiler

21 Mayıs 2013 22:38

çok güzel bir fikirmiş ama Atakan bazen böle tünellerden geçerken korkuyor..

21 Mayıs 2013 22:50

@begüm öztürk çok normal korkması annesi ,Etka daha yeni yeni alışmaya başladı, hatta bu tüneli parklardakine alışsın diye yaptık,fikir ordan çıktı yani :))yavaş yavaş adım adım büyüyorlar inşallah :)

22 Mayıs 2013 02:48

Ne iyi etmişsiniz yeni kararlarınızla, darısı başımıza, biz de sirkeyi çok kullanmaya başladık evimizde ama diğerleri için henüz bi faaliyete geçemedik :(
Tünel harika bir fikirmiş, tepesindeki balıklar daha da :)
Etka çok kıskanıyorum seni çoookk :))

22 Mayıs 2013 18:03

Kimyasal ürünlere veda etmek ciddi bir çalışma gerektiriyor, öncelikle bunun için sizi tebrik ederim. Benim de planlarım arasında ama onca işin arasında tembellik edip bu meselenin üzerine eğilemiyorum. tünel oyunu çok güzel olmuş. Ben de geçtiğimiz kış başında katlanabilir bir tünel almıştım İKEA'dan,ara sıra çıkarıyorum, birbirlerini kovalıyorlar çok eğleniyorlar. Tünel içine böyle malzemeler koymak oyunu daha da güzelleştirir eminim, deneyeceğim. Sevgiler.

22 Mayıs 2013 21:53

@Esen Can Ablacım :)) teşekkür ederiz, bir anda olmuyor zaten yavaş yavaş kolaydan zora başladık bakalım :) kolaya kaçamazsam devamı gelir inşallah , sevgiler

22 Mayıs 2013 22:42

kimyasallardan arınmakla ne güzel yapmışsınız. Darısı bizim başımıza :)
Tünelde şahane olmuş ellerinize sağlık
sevgilerle...

22 Mayıs 2013 23:36

@Deniz ve Barışın Annesiteşekkür ederim canım içten yorumun için :)inan benimde bu konuda niyetim daha öncesine dayanıyor ama cesaret edemediğimden karşılaştığım yazıları okumayı dahi erteliyordum :)) ama ertele ertele nereye kadar , sonunda facebook daki 'sorumlu ebeyevnler platformu' yavaş yavaş ve en kolayından başlama cesareti verdi bana :) tavsiye ederim , çok şey öğreniyorum ..

22 Mayıs 2013 23:38

@oytunla hayat çok teşekkürler , bakalım düştük bu yola, yılmadan yorulmadan kolaya kaçmadan hazırları almadan devam edersek ne mutlu :) her zaman bekleriz, sevgiler

23 Mayıs 2013 01:32

daha önce nasılda rastlamadım bu güzel bloğa..çok güzel bi aktivite olmuş..sevgiler..

23 Mayıs 2013 08:02

@Gülhan Miray daha yeniyiz aslında bir yıl olmadı bloğumuza bu yüzdendir belki :) hoş geldiniz :) güzel yorumunuz için ayrıca teşekkürler , , her zaman bekleriz, sevgiler :)

1 Ekim 2013 23:31

Buna bayıldım yarın deneyeceğim..Aklınıza sağlık demeden geçmek istemiyorum :)

2 Ekim 2013 00:34

@bAhAr Ne güzel çok sevindim , şimdiden iyi eğlenceler ve kolaylıklar diliyorum öyleyse :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca