Geometrik Şekilleri Yuvalarına Götürmece :)

 Narın Gezimiz dönüşü Burada da kısaca bahsettiğim gibi çok dolu geçti günlerimiz
Çok uzun zamandır Etka paşa evdeki eldeki aktiviteleri yineledi :)
Hem gözden geçirmiş olduk hatırladık hem eksikleri tamamladık :)
Bu süreç güzel geçti aslında ama yine de yeni bişeyler aradı durdu :)
Bugün de pinterestten bir blogda gördüğüm fotoğraf fikir oldu bize


Beyaz kalın keçeden zemini, mor kalın keçeden de şekilleri kestim
Şekillerin içlerine cırtcırt yapıştırdım slikonla
Yan tarafına da uzun şerit cırtcırtlar yapıştırdım

Şekillere göre gurplandırıp sıralıyoruz
Sonra tek tek şekilleri alıp yuvalarına yapıştırıyoruz

Gündüz iki  akşam buçuk kez oynadı ilk günden :)
Sevdi anlaşılan :) devamı da gelir inşallah
Akşam performansı düşüyor genelde, biliyorum babayla eğlenceli oyunlar oynama isteğinin payı büyük:))

Üst azı dişlerini çıkaran Etka ilk defa bu yüzden (hastalık dışında) ateşleniyor, iştahı kesildi, huzursuz... Uykuları bölük pörçük ....
Okuyan teyzelerimizden amcalarımızdan dua istiyoruz, kolaylıkla atlatsın inşallah Oğulcuk :)

28 comments

23 Mayıs 2013 01:00

Çok güzel olmuş Hacercim.Benim kızla hemen hemen aynılar.Bende Handeye yapayım bundan.Eminim o da çok sevecektir.Geçmiş olsun.Bu zamanları biraz sıkıntılı geçiyor.Rabbim şifa versin annesi.Bir an önce atlatsın sıkıntısını.

23 Mayıs 2013 01:08

@Şule YANIK Canım teşekkür ederim, anneler ne yapsa sever çocuklar, birlikte geçirilecek zamana sebep aktiviteler, size şimdiden iyi eğlenceler diliyorum, birlikte geçireceğiniz mutlu zamanlarınız çok olsun,sevgiler:))

23 Mayıs 2013 01:10

Amin atlatır inşallah canım:)Yine çok güzel bir aktivite,sabırsızlanıyorum bunları yapmak için,kuzular sevdikçe insanın daha çok yapası ,bulası geliyordur:)Öptüm sizi:)

23 Mayıs 2013 01:22

çok güzel aktivite olmuş... bende yapmayı düşünüyorum.. bizimde azı dişleri çıktı Atakan 3 gündür ateşli ama doktor dişten değil dediİnş.Etka hemen atlatır..

23 Mayıs 2013 08:07

@tubanne tubaannecim Ege kuzusu azcık daha büyüsün sen ona neler yaparsın tahmin bile edemiyorum, heyecanla bekliyorum İnan :) az kaldı ama ,yaz dönüşü okuruz güzel yazılarını :) canım hakkaten birşeyler yaparken çoğu zaman ne öğreneceğini değilde nasıl eğleneceğini düşünüyorum, önünde sonunda öğrenecekler fırsatları varken eğlensinler şimdi değil mi :))

23 Mayıs 2013 08:08

@begüm öztürk hadi ya burda doğru düzgün doktorda yok , diştendir deyip çıkıyoruz içinden :( önemli bişey yoktur inşallah.. Sizde yapmayı düşünüyorsanız canım şimdiden iyi eğlenceler diliyorum

23 Mayıs 2013 13:32

S.a
Canım Ben nesibe" burağın annesi " nasilsiniz? Etkaya cok gecmiss olsun. Blogdan yeni haberim oldu. Etkinlikler çok orjinal olmuş., emeginize saglik. Keane daha önce bilseydik, yine de gec kalmış sayılmayız Burak 21 aylık sayılır. Çıktılarını aldık hemen Ev okulunun. Bi şey sorayım, kece orda cok mu kullaniliyor? Burda biraz pahali. Ben okuldayim Simdi tekrar görüşelim inş. Etkayi öp bizim yerimize, babasına selam söyle...

23 Mayıs 2013 14:02

Oyy kıyamam kuzuya, gelsin çabuk o dişler, normale dönsün herşey..

23 Mayıs 2013 18:36

Merhaba:)
ne şirin bir alan,öncelikle içim açıldı.
etkaca nın etkinliği de süper,ben de bu yaşlarda kızıma kendi ellerimle materyaller hazırlar ve zevkle oynayışını izlerdim çok keyifli gerçekten.
Azılarını da sıkıntısız bir şekilde çıkarır dilerim
sevgiler

23 Mayıs 2013 19:52

Geçmiş gitmiş olsun inşallah, daha iyidir Etka?

Marifetli anne, çok şanslısın Etkaaa:)

23 Mayıs 2013 22:53

@Nesibe KARA Nesibe hoşgeldin canım,, tanıdık birinden aldığımız ilk yorum bu , ne hoş bir sürpriz oldu bize :) çok teşekkür ederim canım, Burağın yeni yeni başlamış aktivite dönemi zaten, geç kalmış sayılamazsınız inşallah :) imkanlar dahilinde zamanımızı değerlendiriyoruz :) sizinde ev okulunuz hayırlı olsun şimdiden, :)) bu arada keçe çok kullanılıyor ama zannediyorum Türkiye'ye göre daha düşük kalitesi, gelince bakacağım bende ordakilere inşallah :) bizde Burağı öpüyoruz her zaman bekleriz, sevgiler :))

23 Mayıs 2013 22:54

@Benden Bizden ne güzel duaydı böyle, normale dönmesini öyle çok istiyorum ki gerçekten, içten bir Âmin diyorum duana teyzesi :)

23 Mayıs 2013 23:00

@Baharhoş geldiniz :) çok teşekkürler :) ne mutlu emeğinizle büyütmüşsünüz evladınızı , onların heyecanı mutluluğu her yorgunluğa bedel gerçekten :)) görüşmek üzere :)

23 Mayıs 2013 23:05

@Ada'lı Günler teyzesi samimi yorumun için çok teşekkür ederiz, ne mutlu Etkaya , tanımadığı görmedi halde onu merak eden soran teyzeleri var :) bugün düne göre sabah 5-6 kaşık muhallebi,öğlen bir bardak meyve suyu, bir parça da ekmek , akşam 5-6 Kaşık mercimek çorbası yedi... Daha iyidir inşallah.. Çıksa da şu dişler rahatlasak ....

24 Mayıs 2013 02:09

Egitsel faaliyetlerini hep takdir etmisimdir.ne guzel....dis problemi bizde de var ust arka buyuk aziyi cikartiyor istah hic yok tatildeyiz tum gun yorgunluktan bitap dussede bisey yemiyor galiba bu donem boyle gececek...

24 Mayıs 2013 02:13

:)Haklısın şu an tam eğlenme zamanları:)Kendime göre birşeyler yapıyorum,hatta isim taktım;Egessori:))Çok öptüm:)

24 Mayıs 2013 04:55

dişler çıkarken anne de çocuk da çok etkileniyor gerçekten. Benim küçük oğlum da geçenlerde alt küçük azıları çıkardı, hem de ikisini birden. Offf yaniii... İnşallah kolaylıkla ve sağlıkla atlatırlar bu dönemi. Sevgiler.

24 Mayıs 2013 16:19

etkaya geçmiş olsun annesi böyle zamanlar daha çok sabır istiyor galiba allah sabır versin. tez zamanda şifa versin inşaallah.

24 Mayıs 2013 17:17

@ATAHAN İLE HAYAT DEMET ÖZGÖL çok teşekkürler yorumunuz içn, hakkaten çok zor'muş, Allah kuzucuklara güç kuvvet bizede sabır versin, zira çocuk bişey yemeyince inşanda enerji falan kalmıyor.. İyi tatiller bu arada:) sevgiler

24 Mayıs 2013 17:18

@tubanne Egessori ha:))) çok hoşsun Tubacım :))

24 Mayıs 2013 17:20

@Deniz ve Barışın Annesi biz ilk defa yaşıyoruz bu kadar, ne zor'muş hakkaten, boğaz iltihabı da üstüne eklendi ki deymeyin keyfimize yani :((

24 Mayıs 2013 17:25

@ESMA KOCA çok teşekkürler , siz nasılsınız sağlığınız nasıl, Azra bebek den haber varmı :))

26 Mayıs 2013 01:11

geçmiş olsun benim oğlan da azı dişlerini çıkarıyor. Ne kadar sıkıntı çekiyor yavrucuklar

27 Mayıs 2013 01:14

azramız çok iyi şükür sağlıklı teşekkür ederiz. büyümeye çalışıyoruz. bloğumuzla hiç ilgilenemiyoruz ama:(

29 Mayıs 2013 22:26

Yaaa ben bu fikre bayıldım..
Hemen cırt cırt lardan edinip yapmalıyım kuzuma :)Şekilleri çok iyi biliyor ve çok seviyor :)
teşekkürler canım..

29 Mayıs 2013 22:31

@nihal baysal koçerhakkaten oyleymis hep soylerdi arkadaslar zor diye ama yasamadan ne kadar zor oldugunu anlamamisim,cabucak atlatirlarda rahatlariz insallah:) sevgiler

29 Mayıs 2013 22:34

@ESMA KOCAoyy masallah mis gibi kokar simdi Azra bebek :)sicaciktir, opun koklayin bizim yerimizede:) olsun bebeginizle ilgilenin simdi yeni duzene alisinca blogunuza da yazarsiniz, gorusmek uzere:)

29 Mayıs 2013 22:39

@SeaBelle Cinarcok tesekkuler begenmenize sevindim:) Cinar kuzu da severek oynar insallah,blogunuzdan takipteyim,simdiden iyi eglenceler diliyorum,sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca