Postcrossing Güzelliği # 2 - Çin

Daha önce  'Postcrossing Güzelliği#1' de bahsetmiştim bu uygulamadan :)
Bugün Eşimi işe yeni başlayan sekreter ablamız aramış
Konuşma aynen şöyle :)
Ahmet Bey Etka Doğan Bey'i tanıyormusunuz ? :)
Eşim sormuş :)
Nasılll :))
Etka Doğan Bey'i tanıyormusunuz :)))
O'na Çin'den bir zarf geldi de :)))
Tanıyorum demiş eşim oğlum olur :))

 

Zarfı açıp hemen beni aradı :))
Anlattı anlattı
Nasıl merak ettim :))
Akşam gelir gelmez açtık inceledik

O kadar özenle hazırlanmış o kadar ince düşünülmüş ki
Bayıldık :))


Kart Çin de yapılan spor etkinlikleri ile alakalı
Yanında Craft kağıdından Çin'in geleneksel motifini simgeleyen bir hayvan figürü


Kartın dışında bir de mektup yazmış Yumiao Teyzemiz :))
Tek tek anlatmış herşeyi
Pullar göndermiş bize bir sürü :))
Mektubunun arkasına 1Yuan yapıştırmış
Eğer mümkünse bizden de Kırgız parası istemiş :))
Koleksiyoner galiba kendileri :)

Hepsini çok sevdik :)
Çok teşekkür ederiz

8 comments

20 Ocak 2013 01:35

cok hos bır kartmıs. ben de katılmak ısterdım ama esım pek sıcak bakmaz

20 Ocak 2013 03:59

ne güzel dimi insan çok mutlu oluyordur böyle tanımadığı birinden mektup alınca, birinin blogunda daha okumuştum sanki, neydi bu etkinlik ??

21 Ocak 2013 12:19

Cok guzel bır blog ızlemeye aldım:) keyıfle takıp edecegım:) bu arada bır ortak noktamız da var . Bız de yurtdısında yasıyoruz:) sevgıler:)

21 Ocak 2013 14:15

@emreyle hayat
Gerçekten öyle , çok mutlu oluyoruz kart gelince:)) canım
http://etkaca.blogspot.com/2012/12/postcrossing-guzelligi.html?m=0 burda bahsetmiştim bir bak istersen Emreninde eminim çok hoşuna gidecektir, sevgiler

21 Ocak 2013 14:20

@Yusuf ve Yunus`un annesiteşekkür ederiz:)) bir yolunu bulup uygun bir adres verebilirsiniz belki , araştırmak da fayda var derim ben :))

21 Ocak 2013 14:25

@emir kaanın annesihoş geldiniz:)) biz sizi takip ediyorduk zaten uzun zamandır:) görüşmek üzere:))

21 Ocak 2013 18:54

BU KART İŞİNE BAYILDIM BEN GÜLE GÜLE KULLANIN .. BEN BİR TÜRLÜ ÜYE OLAMADIM :(

22 Ocak 2013 14:33

@azra ecrinbizde çok çok sevdik :)) üyelik bir kaç adımda gerçekleşiyor aslında, İngilizce zorladıysa google translate ile aç canım, ben takıldığım yerde öyle yapıyorum:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca