Mavi ve Moon Sand

Mavi ile ilgili yazacaklarım var aslında ama nedense içimden gelmiyor..
bu yüzden tek cümle : Seviyorum mavi rengi, özgürlük hissettiriyor :)
Moon Sand'a gelince :)
Burada bahsetmiştim bu güzel duyusal aktiviteden
Etka da babası da severek oynuyor :)
Bize de annem yapardı moon sand diyor eşim, nerede o eski çamurlu günler deyip ekliyor :))


4 bardak un ve yarım bardak bitkisel yağı karıştırıyorsunuz hepsi bu kadar
Oyunumuz bittikten sonra bir poşete koyup kaldırıyorum 
Böyle haftalarca dayanıyor


Bu arada un,makarna gibi gıdalarla oyun oynanır mı oynanmaz mı diye düşünenler varsa
Bu konuda benim fikrim ,nacizane : Ömrü bir günlük bir oyuncağa en az 5 lira verirken,kilosu 2 lira olan un ile yapılan ve defalarca kullanılan oyun hamuru, moon sand gibi aktivitelere harcanan israf olmasa gerek..


Mavi oyuncaklarımızla oynadığımız keyifli bir akşamdı
                                            Denemek isteyenler kesinlikle beklemeyin derim :)

10 comments

30 Ocak 2013 00:48

etkacığım çok çok şanslısın ve hayranlıkla takip ediyorum aktivitelerini.Annesi,ben bunların onda birini yapabilirmiyim diye kendimi sorguluyorum.Ne zaman başlamalı tam olarak aktivitelere?

30 Ocak 2013 03:28

Cok da guzel gorunuyor etkanin elleri yaglaniyor mu bununla oynarken? Daha once de gormuştum moon sandı ama hiç yapmak gelmemişti içimden bu defa benim de yapasim geldi şimdi demek hersey kısmet olduğu vakitte yapılıyor . Bakalım koşuşturma icinde unutmazsam aklıma yazdım

30 Ocak 2013 14:56

@burcu kahramansen bu üretkenlikle âlâsını yaparsın arkadaşım :) hele biraz daha büyüsün Kaancık:)) öpüyoruz Kaan'ı ailecek:))

30 Ocak 2013 14:59

@Yusuf ve Yunus`un annesi Denizcşm ben de ilk denemede yağlı olacak diye çok tereddüt ettim ama un yağın tamamını çekiyor sadece toparlanması ve dağılmamasını sağlıyor. Dene emin ol bayılacak çocuklar :)) sevgiler

30 Ocak 2013 19:42

yaa bende Yusuf Yunus'un annesi gibi çok yerde gördüm ama bir türlü kısmet olmadı uygulamak, şimdi Etka'nın yumuk yumuk ellerini görünce hamurun içinde benimde yapasım geldi :)Hemde tekrar tekrar kullanırız.Zaten şu aralar oyun hamurlarını da pek seviyor.Hem de doğal.Ay ne çok sebebim varmış :)

31 Ocak 2013 00:37

@emreyle hayat evet işte bak hadi sizde yapın,Emra eminim çok sevecektir :)gerçekten tamamen doğal ve dediğin gibi uzun ömürlü :) yapmamak için hiçbir sebep yok yani :)

31 Ocak 2013 01:49

Şu anda saat 10 ve bir saattir oynadik hamurla :)) çok sevdik :))

2 Şubat 2013 01:02

@emreyle hayat :)) çok sevindim canım ne yapsak diye düşünmeye son, çıkarırız moon sandı al sana aktivite hemde bayıla bayıla oynarlar :))

Adsız
29 Mayıs 2013 00:00

Gida boyasiyla renklendirilemez mi?

29 Mayıs 2013 00:09

biz denedik ama hic tavsiye etmiyorum bu haliyle dokulse bile temizligi kolay oluyor, renkli un en ufak su degse leke birakiyor halida kiyafette falan :) yinede siz bilirsiniz tabi :)) sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca