Duygularımız-Çomak Kukla

Mutlu...
Üzgün...
Kızgın...
Şaşkın...

Şartlandırılmış hisleri olmasın Oğlumun
Şartlanmış Şartlandırılmış hiç birşeyi olmasın
Hangi durumda ne hissedecek  yaşayarak farketsin
Diretme dayatma ile olmasın hiç birşey
Ben öyle hissettiğim için olmasın
Bu yüzden 'şöyle olursa böyle hissederiz' gibi cümleler kurmuyoruz
Yaşadıkları ile şekillendirsin istiyoruz, onlarla anlam versin bu kelimelere
Neye kızacak neye üzülecek kendisi karar versin
Yani
Bırakalım başkalarınınkiyle değil 'kendi' duygularıyla hissetsin...


Duyularımız Çomak Kukla fikri Oyuncu Anne'nin .
Çok orjinal çalışmaları var Oyuncu Anneciğimin, bir uğrayın derim.

İnternetten bulduğumuz yüzleri renklendirerek dayanıklı olsun diye PVC'ye yazdırdık.
 Kenarlarından kesip çöp şişlere arkadan yapıştırarak kuklalarımızı oluşturduk.
Yukarda ki resim A4 baskı boyutu için uygundur,duyurulur :)


Sonra tek tek tanıdık : Mutlu,Üzgün,Kızgın,Şaşkın
            Güldük,Kızdık. Burda ağladık :)



Burda da şaşırdık :))

6 comments

29 Ocak 2013 23:10

Yerim ben onu:)
İngilizcelerini öğrettikten sonra geçenlerde fotoğraf makinesi ile bir etkinlik yaptım sınıfta. Birkaç çocuk tahtaya çıktı, diğerleri şimdi "sad olsun,happy olsun" gibi cümleler kurdular, tahtadakiler yaptı, ben de fotoğraflarını çektim, çok hoşlarına gitti, belki siz de yapabilirsiniz;)

Kızgınlığı da pek korkutucuymuş Etka'nın canııımmm :)))) Çok sevimli maşallah :)

30 Ocak 2013 14:53

@Nesrinbende çok özledim çocukları :( nasıl gülüşmüşlerdir değil mi :)) ana dili halledelim İngilizce hemen başlıycaz inşlalahn

30 Ocak 2013 15:18

@Deniz ve Barışın Annesi:)) Değilmi :)) siz bir de o kaşlar çatılınca görün hakkaten korkutuyor insanı :))

Adsız
4 Mayıs 2013 12:25

Машаллах!!! Эткага да, атасына да, апасына да.

4 Mayıs 2013 22:13

@Adsız :)) Chon Rahmat :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca