Şekiller Kurabiyesi

Öyle hep oyunla eğlenceyle geçmiyor akşamlarımız tabi
Çalıştırıyorum Etka'yı, bazen puding pişiriyoruz, bazen yanlışlıkla(!) boyadığı duvarları siliyoruz, bazen de kurabiye yapıyoruz. 

Kurabiye hamuruna istediğiniz herşeyi koyabilirsiniz
Cevizi rondodan geçirip içine koyuyorum ben, bazen keçiboynuzu tozu katıyorum, bazen tarçın..
Damak tadına göre değişebilir. 
Sıvı yağ yada tereyağ kullanılabilir.
Biz tereyağlı yaptık:)

İstediğiniz şekil kalıbı kullanabilrisiniz. 
Oyun hamuru kalıplarından yıkanıp kurutulduktan sonra çok güzel kurabiye kalıpları oluyor :)
Biz geometrik şekilleri kullandık.

Üzerini istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Kuru üzüm, fındık, fıstık, ceviz hepsi olabilir.
Biz damla çikolatayla süsledik.

180 derece fırında pişirip afiyetle yiyebilirsiniz:)
Biz yedik:))

5 comments

13 Kasım 2015 16:02

Benim oğluşlarım da mutfakta birşeyler yapmayı çok severler :)

Ellerinize sağlık :)

17 Kasım 2015 16:55

o seften bizim evdede var yapilmiyor oglum olmadan yemek ,pasta, borek etkamin ellerine saglik kesin cok tatli olmustur yakisikli sefin ellerinden :)

24 Aralık 2015 11:02

@Handan erkek çocukların mutfakla ilgilenmesi ne kadar güzel, şimdi bize, ilerde hem bize hem eşine inşallah:))

24 Aralık 2015 11:03

@kübra akkoç maşallah :) Geçenlerde paylaştığın bir fotoğrafta gördüm Kerem ne kadar büyümüş ama ya maşallah:)

24 Aralık 2015 17:10

evet buyudu kuzucugum 4 olduk zaman cok hizli geciyor

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca