Çekirdek Aile El Baskımız

Etka anaokuluna başladığı günden buyana hafta sonu ödevleri de hayatımıza girmiş oldu.
Hangi yaşta olursa olsun, ödev eğer çocuğun yapabileceklerinin üzerinde bir performans gerektiriyorsa sıkıntı.
Eğitime katkısı tartışılır bir konu ama ben sorumluluk ve görev bilincine destek olacağını düşünüyorum.
Hafta sonu ödevlerimizi seviyoruz. Ailecek bilincimizi artırıyor :))
Bu haftaki ödevimiz ailemizdeki bireylerin el izlerini baskı yapmaktı.
Ben Etkanın elini boyadım

O benim elimi boyadı


Ae boylarında bir kartona bastırdık

Ama sıkıca:)

Sonra etrafını biraz süsledik. Ağaç yaptık. 
Dallarından çiçekler açtırdık. Görevimizi tamamladık.

Bu da bugün gördüğüm bir karikatür, konuya tam isabet oldu:))

Renkli Günler:)


1 Yorum

22 Ocak 2016 14:30

Cok.cicisiniz

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca