Sayı ve Renk Eşleştirmece

Çalışan anne olunca bir aktivite en kısa bir haftada hazırlanabiliyor maalesef.
Geçen hafta bu şekillerin çıktılarını https://www.powerfulmothering.com 'dan alıp hazırlamıştım.
Ertesi gün pvc kapladım.
Bir iki gün kesilmek için beklediler
Mandalları bulduk, rakamları kestik hazırladık yapıştırdık derken bir hafta 10 gün sonra ancak nihayete erdi :)

Bkz: instagramda Etkaninannesi'nde kaç gün olmuş bu fotoğrafı paylaşalı:))

Neyse geç oldu ama güç olmadı, olmaz inşallah

Pazar sabahı ilk oyunumuz bu oldu..
Siz de hazırlamak isterseniz 

4 comments

10 Kasım 2015 17:09

Etka'ca... Güzel annesi güzel evladı için fedakarlığın em büyüğünü yapıp zaman ayırmış.. Adına da Umut olsun! Demiş güzelde olmuş. Etka adın gibi kal adın gibi yaşa inşallah. Bizler için gelecek nesil adına Umut ol... Annen gibi değerlerini bil seni sevenlerin özenle üzerine titreyenlerin değerini bilen ol. Evlat ol! İnsan ol! Kul ol! Büyüdüğünde belki de beni tanımayacaksın belki kader bizleri bir yerlerde buluşturacak bilemiyorum ama buda bugünlerden o günlere duamız olsun;) dua ile kal can Etka be annesi:)) Masum yavrucak.. Sevgiler...

13 Kasım 2015 16:46

@Uzlet... canım benim, ne kadar duygulandım yorumunu okurken, ne kadar mutlu oldum anlatamam. Yıllar sonra Etka'yla okuyacağız bütün bu dua yorumlarını, anlatacağım seni inşallah:) Allah sana da en hayırlı en doğru zamanda nasip etsin bu duyguyu canım benim, bütün dualarınla birlikte buna da amiinn diyelim inşallah:)

20 Kasım 2015 17:50

Renkli yazıcınızın markası ve modeli nedir.bende uzun zamandır renkli yazıcı almak istiyorum ama bundan önceki beni çok uğraştırıyordu kullanışlı bişey olsun istiyorum.bide size danışayım dedim

23 Aralık 2015 04:57

Acaba bende yazicinizin markasini ve modelini ogrenebilir miyim?

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca