Anne Etkinliği; Mandala :)

İnsan hobisini bulur mu, buluyor valla.
Çok düşünmüşümdür benim hobilerim neler diye: klişe cevaplar, kitap okumak, müzik dinlemek mi:)
Yada pasta börek yapıp misafir almak, ders çalışmak, Etkayla oyun oynamak mı? yok hiçbiri değil.
Geçen yıl şu meşhur boyama kitapları çıkmadan önce instagramda #büyükleriçinboyama hashtagini gördüm. 
İşte buldum hobimi dedim valla:)
Hemen ertesi gün kendime boyalar aldım renk renk:) Etka'ya bile vermedim:)
Önceleri hazırları boyadım, sonra bir kaç tane kendim çizdim derken sardı bu iş beni:)
İşte anne ekinliklerimden bazıları. 

 İmkanlar dairesinde en yapabileceğim, sadece kendim için olan etkinliğim, hobim,mandala; bazen çizmek ama çoğu zaman boyamak oldu:)

Herşeyi herkesi bir adım arkada bırakıp boyuyorum.
Dünyam renkleniyor:)

Bunlar ilk denemelerimdi. İlk gözağrılarım:)
Bitirmek için bütün akşam uğraştıklarım. Sonra hobi insanı dinlendirir ben yoruluyorum yav var bu işte bi terslik deyip bir iki gün içinde bitirmeye çalıştım:) 

Ara ara fırsat bulmak için özel zaman üretiyorum boyamak için.

Sizde kendinize, sizi mutlu edecek, sonuçları sadece sizi ilgilendirecek, enerjinizi atacak bir uğraş bulun sevgili anneler, adına da hobi deyin havalı dursun:))

2 comments

20 Kasım 2015 17:26

deneyim diyorum sonra yok ya minicik minicik beni daha bir sinir hastası eder diye vazgeciyorum :)) bitincede güzel görseller cıkıyor ortaya

24 Aralık 2015 11:01

@Gulsah Onen ben de ilk boyamaya başladığımda başından kalkmadım, sonra dinlenmek yerine daha çok yorulduğumu farkedince süreyi azalttım biraz:)) küçük, uğraştırıyor biraz ama mutlu ediyor insanı:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca