Üçgen Eşleştirme Kartları Ve Sesi Bul Oyunumuz

Görsel hafızayı güçlendiren çalışmalara ağırlık veriyoruz bir kaç haftadır
Eşleştirme oyunları, akılda tutma oyunları oynuyoruz
Daha önce  Renk Eşleştirme oyunumuzu ve kartlarımızı paylaşmıştık
Bügünde farklı dokularda üçgenlerimiz var
Resimleri kendim internetten arayıp bulduğumdan çok içime sindi hepsi
Kolay ayırtedebilmesi ve eşleştirebilmesi için belirgin olan resimleri seçtim
Babamızda sağolsun Photoshop'ta anlattığım şekliyle üçgenlerimizi hazırladı.
Çok teşekkürler Babacık, ben olsam sabaha kadar bitiremezdim :)



Kullanmak isteyenler için yazdırılabilir hali bu şekilde
Toplamda 12 çeşit üçgen var
Sayfaları 2 şer tane yazdırdık
PVC olarak çıktı aldık ve 24 tane eşleştirme kartımız hazır

Kartlar hazır daa hazır olmasına
Etka uyuyunca oynamak yarına kaldı :)

Gelelim 'Sesin Geldiği Yeri Bul'oyununa
Daha önce  Emre'nin Annesi de yazmıştı blogunda bu oyunu
Ses çıkaran herhangi bir şey (telefon,sesli oyuncak,araba vs) saklıyoruz
Ses gelmeye başlayınca sesi takip ederek yerini bulmaya çalışıyor
Biz bugün telefonumun alarmını kurup sakladık
Her seferinde ben saklarken Etka gözlerini kapattı
Telefonun alarmı çalmaya başlayınca önce sesi dinledi sessizce :)
Sonra gidip eliyle koymuş gibi buldu :)
Her seferinde alkışladı kendini ve bu oyunu gerçekten çok sevdi
Fırsat buldukça oynanabilir tamamen doğal sürecinde işleyen ve son derece kolay ve çok eğlenceli bir oyun
Tavsiye edilir :)

5 comments

14 Şubat 2013 19:18

aktivitelerinize bayılıyorum ama kafama takılanlar oluyor mesela bu PVC olayı. bunu nasıl yapıcaz ütüyle yaptığınız var bir de o nasıl olacak pvcyi nereden alabilirim ankarada acaba diye düşünüyorum ne zamandır :)

bir de kızım 19 aylık sizin ilk aktivitelerinizi yapmaya başladık ama dikkatini vermiyor bir türlü elimden alıp bir süre inceliyor sonra atıyor bir kenara acaba başlarda böyle mi oluoyr?

15 Şubat 2013 11:48

Üçgenlere bayıldım çok güzeller Etka uyanınca çok mutlu olmuştur eminim çocuklar eşlemeyi seviyor.

15 Şubat 2013 17:52

@Tuğçe Aydoğansevgili Tuğçe buraya da bir annemiz yazmıştı, PVC yi her yerde bulabilirsin, Kapaklı plastik bir cilt, kaplayacağın kağıdı arasına koyup üzerine sıcak ütü sürüyorsun zaten hamen yapışıyor sonrada istediğin gibi kesersin, PVC İstanbul Ucuzluk gibi yerlerde bile varmış, kırtasiyelere de sorabilirsin:) Allah bağışlasın evladınızı maşallah, henüz çok normal böyle tepkiler vermesi siz kesinlikle eleştirmeden yönlendirmeden sadece bir defa gösterip gerisini kızınıza bırakın, o zamanla çözecektir, biz de hala ilk başlar sonra canı nasıl istiyorsa öyle devam eder, hayat çok uzun elbet öğrenecekler mutlu büyümeleri önemli olan, sevgiler

15 Şubat 2013 17:54

@ceyda canım benim depom içme sindi gerçekten :) bugün ikinci kez oynadık, şimdilik2 çeşit kartla başladık zamanla artıracağız kart sayısını, sevdi bakalım, devam eder inşallah

20 Şubat 2013 22:07

Bizde hala arada bir oynuyoruz ses bulmaca oyununu :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca