Balık tutma Oyunu

Yapsam mı yapmasam mı
Alsam mı almasam mı derken
Balık oyununu en sonunda kendimiz hazırlamaya karar verdik
Oyuncu Anne de yapmıştı balıklardan daha önce, O'nun balıkları daha bir el emeği olmuştu :))


İnternetten bulduğum balık resimlerini düzenleyip renkli çıktı alıp Burada ki yöntemle PVC kapladım
Sonra balıkları tek tek kesip ortalarına maşa raptiye geçirdim
Küçük bir sopanın ucuna da ip,ipin ucuna da mıknatıs yapıştırdım .
Sonra Etka ya gösterdim nasıl oynanacağını
Zaten hemen aldı elimden oltayı


4 renk ve her birinden 5 er tane toplamda 20 tane olan balıkları tek tek tuttu Etka
Sonra renklerine göre gruplandırarak yakaladık
Üçüncü aşamada da her renkten birer tane yakaladı
Akşam babamıza da göstermek istedik ama çok ilgilenmedi Oğulcuk
Biraz özlesin tekrar oynarız inşallah


Kullanmak isteyen arkadaşlar için balıkların A4 çıktı boyutu

6 comments

küçüklüğümde böyle bir oyuncağım vardı,pille çalışıyordu balıklar dönüyordu ve ben de tutmaya çalışıyordum,o geldi aklıma bunu görünce:)
çok güzel olmuş ve bir şeyleri hazır almak yerine uğraşıp yapmanız çok hoşuma gitti.

3 Şubat 2013 12:47

ben de 2. el satın almıstım oyunu ama yusuf parcaladı onları cunku o zmaanlar daha kucuktu. mıknatıs bulsam hemen yaparım da ne zamandır bır resım katonu lazım alamadım da mıknatısı nerdne bulucam ben sıdmı :( kardeıs buyusun kardesını yaparız olmazsa

4 Şubat 2013 21:48

@eylül harikalar diyarında!sizi çocukluğunuza götürdük öyle mi, ne mutlu:) teşekkür ederiz , evet hazırları da var bu oyunun ama kendi emeğimizin olduğu oyuncakları daha çok seviyoruz:)) Almak en kolayı ama zamanımız varken ortaya koymak uğraşmak daha keyifli hele bir de Etka'yı oynarken izlemesi :)) işte onu tarif bile edemem:) sevgiler

4 Şubat 2013 21:50

@Yusuf ve Yunus`un annesi canım ben de Bişkek de mümkün değil bulamam mıknatıs diyordum ama tevafuk rastlamış eşim bir yerde A4 boyutunda hemde :)) altın bulmuş gibi sevindik:))Orta Asya da varsa sen Avrupa da çok çok rahat bulursun bence :))

5 Şubat 2013 03:49

@Etkaca
haklisin var olmasina mutlaka var da ben 2 cocukla gidip alamiyorum biraz tembelim . resim kartonlarimiy bitti onu bile nerdezse 1 aydir alicam daha...

4 Nisan 2014 15:07

Geçtiğimiz sene etkinliklere bakar ah minnoşum da büyüse de yapsak derdim şimdi artık ay ay sizden önerileri okuyup, uygulamaya çalışıyorum . Sevgiler.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca