CD 'den Duygularım ve Oyunlarımız

Öğretmenlik yıllarımdan kalma bende ki artık materyal biriktirme sevdası zannediyorum :)
İlla ki kullanıyoruz atmayıp sakladıklarımızı
Bugün de geçenlerde 'atsak mı epey birikti aman neyse dursun şurda' dediğimiz CD lerden yüzler yaptık.
Cd ler çok amaçlı farklı şekillerde değerlendiriliyor
Hatta zannediyorum 10marifette görmüştüm CD den lamba yapımını,O da aklımda aslında,bakalım :)
Dün sabahtan başlayan baş ağrım yüzünden bugüne ertelenen çalışmalarla birlikte işte yaptıklarımız

1-Cd Duygularım
Cd lerin üzereine yüzleri çizip arkalarına da çöp şişlerden bantla yapıştırdım
Anlaşıldığı üzere çizimde de pek iyi olduğum söylenemez :)

Verdik Etka kuzusuna
Dilediği gibi evirdi çevirdi
Tek tek hepsini sıraya dizdi
Kendince saydı sırayla :)

Kızgın baktı Babasına
En çok da şaşırdı :))

2-Pipetlere boncuk takma
Evde kendi imalatımız oyun hamurları ile kesme çalışmamız vardı
Sonra mavi pipetleri hamura batırdık
Mavi boncukları mavi pipetlere taktık

Hazır oyun hamuru çıkmışken biraz oynamayı da ihmal etmedi
Boncukları hamura gömdü
Hamuru ellerinde yuvarlayarak top yapmayı öğrendi

3-Çizgi üzerinde denge de yürüme
Etka'nın odasının halısını yıkadım dün
Zeminde halı yokken çizgi üzerinde yürüme çalışmamızı kendi odasında yaptık

Babası nasıl dengede duracağını gösterince Etka'da denemeden olmaz dedi

Etabı biraz zorlaştırdık :)
Hareketli bir uyku öncesi aktivitesi oldu 
Uykudan önce daha sakin oyunları tercih ediyoruz aslında
Etka enerji patlamasıyla coşkuya gelince koşuştururken ayağı takılıp düştü
Ve gerçekten canı yanarak ağladı
Akşam akşam çok korkuttu bizi
Diz kapağına bişey oldu zannettik
Ben bile telaşlandım
O derece yani :)
Sonra parmakarını gösterdi öpelim diye
Şükür ki bu kadarla atlattık
Öptük kokladık uyuttuk :)
Allahım sen koru evlatlarımızı

13 comments

27 Şubat 2013 03:00

Gayet güzel çizmişsin bence :) denge oyununu çok beğendim ama kendi bildiğini okuyan oğlumun bunu yapacağından emin değilim Etka ne kadar güzel yapmış.Bu arada çocukalrın pijamalı hallerine bayılıyorum.Biz de bu haftaki aktivitelere pijamayla başladık :)

27 Şubat 2013 03:03

gerçekten çok yaratıcısınız.iyi ki size rastladım çok şey yapacağız kızımla inşallah.tekrar tebrik ederim

27 Şubat 2013 03:36

Yine dolu dolu bir gün gecirmissiniz yaratıcılığın demekki öğretmenlik den kaynaklanıyor maasallah

27 Şubat 2013 03:57

düşme için geçmiş olsun. umarım ciddi bir şeyi yoktur Etka'nın. CD'ler süper olmuş, ellerinize sağlık.

27 Şubat 2013 13:42

Amin canım,çok geçmiş olsun:(Hiçbirşeyi atmayarak ne iyi yapıyorsun aslında bak ne güzel de olmuş,ellerinize sağlık:)

27 Şubat 2013 19:02

Fikir süpermş.Bende de bi sürü cd birikti.Yakında çöp ev olucaz . Hemen akşama yapayım ben bunu :) Umarım bişeyi yoktur etka'nın. Düşe düşe büyüyorlar maalesef.

27 Şubat 2013 22:35

@ceyda :) Etka'da aynı nasıl eserse öyle devam ettiriyor , canı nasıl isterse beyfendilerin yani:))

27 Şubat 2013 22:38

@Selime Şenyüzçok teşekkür ederiz Canım:) bunlar fikir verir sadece kızın azcık daha büyüsün siz daha neler neler yaparsınız :)

27 Şubat 2013 22:41

@Yusuf ve Yunus`un annesiDenizcim teşekkür ederim, öğrenciyken hele de İstanbuldayken çok ders düşkünü değildim açıkcası, koşturulacak kafa yorulacak başka işler vardı, ama öğretmenlik bana bakış açısı kazandırdı diyebilirim , görüşmek üzere:(

27 Şubat 2013 22:44

@Deniz ve Barışın Annesi çok teşekkürler Vildan teyzesi, çok korkuttu beni ki aslında ben bizim evde düşme kalkma kanama ağlama sendromlarında soğuk kanlı olan tarafım ama ben bile tedirgin oldum çok şükür bi kaç dk sonra normale döndü, sevgiler

27 Şubat 2013 22:47

@tubanne Tubacım sağolasın, işe yarayacağını düşündüğümüz çoğu şeyi atmıyoruz gerçekten, kağıt hamuru yapmak için bu aralar karton kutu biriktiriyoruz, Geri Dönüşüm Can'dıe:))

27 Şubat 2013 22:50

@Meşgul Anne :)) aynen kilerimiz resmen kutular şişelerle doldu:) iyi canım çok şükür korkuttu bizi ama bir kaç dk sonra normale döndü:) size şimdiden iyi eğlenceler diliyorum öyleyse:) sevgiler

Adsız
14 Ağustos 2013 04:24

oyunlar şahane:) benim bu ara ilgimiçeken konu oda düzeni, oyuncak miktarı ve yerleşimi, kitaplığı ,çalışma masası, giysi dolabı ve yer yatağı.fotoğrftan anladığım kadarıyla yatağınız yer yatağı değil.Bu montesorri eğitmin de çok karşıma çıkan yer yatağı ve kendi boyutunda eşyalar mevzusunda ne düşünüyorsunuz? siz neden yer yatağı tercih etmediniz? teşekkürler.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca