Bul Tak Tamamla - Duygu Durumları


Mutlu-Üzgün-Kızgın-Şaşkın
Duygularımızı öğreniyoruz iki haftadır
Bu çalışmada da kaşları gözleri yerlerine takarak 4 duyguyu oluşturuyoruz.
Çok uzun zamandır aklımdaydı buna benzer bir çalışma
Kısmet bu güneymiş :)

2 A4 yada A3 Baskı Boyutu

Kullanmak isteyenler yukarıdaki resimden çıktı alabilirler.
Renkli çıktı alıp buradaki gibi ütü ile yapıştırarak PVC kapladım.
Sonra her parçayı tek tek kesip arkalarına mıknatıs yapıştırdım.


Boş Yüzü sol tarafa diğer bütün parçaları da sağ tarafa taktım.
Etka ilk gördüğünde önce çok şaşırdı ve tabi bundan hemen sonra daldı kaşa-göze


Tam olarak uygun ifadeye göre uygun kaşı-gözü ,burnu-ağzı takamasa da 
Hatta çoğu zaman kaşa-burna gerek duymasa da
Yüzleri biz oluşturduğumuzda taklit ediyor


Bu oyunumuzla hem vücudumuzun parçalarını pekiştirmiş oluyoruz hem de duygu durumlarını öğrenmiş oluyoruz.

30 comments

12 Şubat 2013 00:35

Elinize sağlık çok güzel eğitici bir çalışma olmuş. Etka çok uzun süre eğlenerek oynar.

12 Şubat 2013 01:15

Çok güzel olmuş elinize, emeğinize sağlık.Etka'nın o minik ellerini öperim ne kadar da tatlı tatlı getiriyor gözleri yerine maşallah :)

12 Şubat 2013 01:52

cok tatlı olmus ellerınıze saglık. sneın su mıknatısları cok sevdım. bır gorsem bır yerde mıknatıs depo edıcem senın mıknatıslı aktıvıtelerını sırayla yapıcam galıba ;)

12 Şubat 2013 11:22

@Hülya Çobançok teşekkürler hakikaten çok sağlam oldu kaybolmadığı sürece uzun süre oynar :)

12 Şubat 2013 11:23

@ceyda:)) öptüm öptüm kokladım senin yerine de teyzesi:) en favorisi göz zaten bir yüze 3-4 göz yapıştırdığı çok oluyor :)

12 Şubat 2013 11:25

@Yusuf ve Yunus`un annesi:)) valla bende taktım bu ara mıknatıslara Etka da severek oynadığı için daha da hevesleniyorum:))

13 Şubat 2013 13:40

ütü ile yapıştırarak PVC kaplamayı nasıl yapıyorsunuz acaba, bigi verir misiniz?

13 Şubat 2013 14:37

Çok başarılı.

Adsız
13 Şubat 2013 15:54

harika bir çalışma. sizi de ayrı takdir etmek lazım. ne güzel çalışmalar bulup kendiniz yapıyorsunuz. mıknatıslamayı nasıl yaptınız bu arada.

13 Şubat 2013 16:49

@yelizsevgili Yeliz PVC plastik kaplama kağıdını kırtasiyelerden çok rahat bulabilirsin hatta bir annemiz 1 milyoncularda tanesini 50 kuruşa aldım yazmıştı buraya:) kaplama kağıdının içine kağıdı koyup üzerine sıcak ütü sürüyoruz ve PVC hazır olmuş oluyor:) sonrada istediğin gibi kesersin :) yukarda başka link vermiştim orda da Resimli anlatımı var:) sevgiler

13 Şubat 2013 16:49

@saricizmeli teşekkürler:))

13 Şubat 2013 16:52

@Adsızçok teşekkürler seviyorum oğluma oyuncak yapmayı:) kesilebilir mıknatıslardan küçük parçalar kesip sıvı yapıştırıcı ile parçaların arkasına yapıştırmıştım :) kırtasiyelerde yada hobi malzemesi satan yerlerde mıknatıslardan bulabilirsiniz:) sevgiler

20 Şubat 2013 22:10

bunu çok sevdim, hatta bayıldım :) hemen deniyorum :)

21 Şubat 2013 00:28

@emreyle hayat çok sevindim :) Emre de severek oynar inş

24 Şubat 2013 20:31

çok beğendim, ellerinize sağlık. pvc nerelerde bulunur nasıl alınır hiç bilemiyorum ama bulsam kesin alacağım! benim iki canavara kağıt - karton dayanmaz. anca pvc lazım.

24 Şubat 2013 21:52

@Deniz ve Barışın Annesi PVC her kırtasiyede varmış diye biliyorum, hatta İstanbul Ucuzluk,Pazar
stan gibi yerlerde de varmış,gerçekten uzun ömürlü dayanıklı oluyor,yoksa bir günlük herşey :)

25 Şubat 2013 00:21

Merhaba çalışkan anne sizi merakla ve zevkle takip ediyoruz yukaridaki resmi tikladim ama bir türlü çiktisini alamiyorum acaba ne yapmam lazim?

25 Şubat 2013 10:18

@büke teşekkür ederim her zaman bekleriz, resmi açtıktan sonra bilgisayarınıza kaydedip çıktı alabilirsiniz , sevgiler

6 Mart 2013 17:09

çok güzel bir çalışma,ne kadar bilinçli bir annesiniz:)

6 Mart 2013 17:21

@Margu çok teşekkürler yoruunuz için, Etka da evinize gelen tüm misafir çocuklar da severek oynuyorlar:)) daha ne ister ki insan:)

21 Ağustos 2013 18:21

maşallah size analı oğullu! :)) ne kadar güzel etkinlikler bunlar böyle. ben de çoğu etkinliğinizi bilgisayarıma kopyaladım. sizi de çok tebrik ediyorum, bilinçli, evladıyla faydalı vakit geçirmeyi seven bir annesiniz. şu PVC yi de bir kırtasiyeye sordum. biz satıyoruz ama o öyle ütüyle olacak iş değil,makinesi var onun dediler bana. ben de kızdım almadım ordan :)) sizin bahsettiğiniz PVC kimlik kaplamada kullanılan PVC değil mi??

10 Eylül 2013 19:27

@Dila-Gizemöncelikle çok çok gecikmiş cevabımız için çok çok özür diliyoruz:) hala tatilde olduğumuz için internet erişimimiz pek olmuyor, kusura bakmayın, nazik yorumunuz için çok teşekkür ederiz, aynı kaplama kağıdından bahsediyoruz evet:) makinesi var doğru, ama o makinesinde mantığı ısıtarak yapıştırmak zaten:) biz şimdiye kadar ütüden bir sıkıntı yaşamadık çok şükür :) görüşmek üzere

29 Kasım 2013 13:29

bu çalışmanız da diğerleri gibi harika olmuş gerçekten.tabi ben de hemen aynısını yaptım.(bu arada pvc işini öğrenmem çok iyi oldu.hem dayanıklı hem de daha düzgün oluyor) fakat mıknatıslar da sıkıntı çektim.siz yüz kısmına da mıknatıs yapıştırdınız mı?ben su ve marketlerin mıknatıslı kartlarını kullandım.yüzü tahtaya bantla yapılştırdım.yine de pek kuvvetli değiller.
ayrıca eşim satın aldığımı sandı :) maliyetini öğrenince bi daha şaşırdı :)
bizimle bu güzel etkinlikleri paylaştığınız için çoooook teşekkürler

4 Aralık 2013 22:14

@selda külahcıoğlu Pvc gerçekten çok işe yarıyor. hatta labirent çıktılarını pvc yapıp veriyorum Etkaya doya doya yollardan ulaşmaya çalışıyor,sonra sil baştan yap :)Evet aynı problemi bende yaşamıştım. Yüzün üzerinden tahtaya mıknatısın tutması zor olmuştu bende dediğiniz gibi yüzü bantla sıkıca tahtaya yapıştırmıştım. mıknatısın kuvveti en büyük etken tabi :) güzel yorumunuz için ayrıca çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni, bol bol oynasın eğlensin kuzucuk,her zaman bekleriz. sevgiler :)

23 Nisan 2014 04:45

bu çalışmanıza bayıldım, yalnız bir şeyi anlamadım gözlere burna mıknatıs takıcaz tamam da, bunlar yüze nasıl yapışacak, mıknatıs buzdolabına falan yapışıyorda kağıda nasıl yapışacak, ben o kısmı anlayamadım, şimdidien tşkler cevap için

23 Nisan 2014 04:48

galiba kullandığınız tahtanın özelliği, mıknatısı tutuyor yani, ölemi acaba

23 Nisan 2014 22:25

@CAFE MERCİMEK Hoşgeldiniz Etkaca'ya, çok teşekkür ederiz, tahta normal küçük boy beyaz yazı tahtası, mıknatıs tutuyor evet. Yüz olan kısmı yazı tahtasına bantla sıkıca yapıştırdım,böyle olunca diğer parçalarda ki mıknatıs tahtaya tutunabiliyor. Buzdolabında da uygulayabilirsiniz tabi neden olmasın, denerseniz şimdiden iyi eğlenceler dileyelim,sevgiler :)

23 Nisan 2014 22:28

@CAFE MERCİMEK Evet tahta mıknatıs tutuyor :)

11 Kasım 2016 10:49

Çok güzel olmuş. Kaç aylık çocuklar için uygun bu oyun?

12 Ocak 2018 17:46

genelde piyasada olan mıknatıslardan ne farkı var ki acaba. burada çok mıknatıs var https://www.miknatis.gen.tr deney için düşünüyorum. bu bahsedilen mıknatıslar daha farklı sanırım

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca