Model Uçaklar

Bişkek'te karlar yavaş yavaş eridi, artık hava en azından gündüzlerde sıfırın üzerinde seyrediyor.
Fırsattan istifade biraz dışarı çıkalım dedik, pazar günü kısa süreli bir yürüyüşün ardından köpeklerle simitimizi paylaşıp tam eve dönecektik ki, ellerinde yarım metrelik uçaklar bulunan insanlar yanımıza doğru gelmeye başladı.Bizlerde durup seyretmeye başladık.


Hemencecik bataryalarını takıp uçurmaya başladılar.


Bir o yana bir bu yana vızır vızır tepemizde uçtular


Ailecek hayranlıkla seyrettik,


Birbirimize nasılda havada döndüklerini anlattık durduk.


Tabi yere iner inmez ilk işimiz hemen yanına gidip güzelce incelemek oldu.
Nasip olursa inşallah oğlumla beraber buna benzer bir şey yapmaya karar verdik.
Bunun için biraz daha büyümeye ihtiyacımız var

12 comments

4 Şubat 2013 13:03

Yazıyı okumadan resmi görünce siz yaptınız zannettim önce. : )
eminim sizinki daha güzel olur.

4 Şubat 2013 22:08

@alisnuryapmadık ama çok heveslendik :)

5 Şubat 2013 23:02

Yorumu yanlis yere yazmisim...nasil da heveslenmis, artik size bir ucak aldirir:))) daim olsun mutlulugu, sevgiyle isikla

meyra
6 Şubat 2013 05:56

merhaba sizi severek takip ediyorum bi sorum olacaktı sizin tarifinize göre parmak boyası yaptım ama olmadı oğlum anne bu aynı puding gibi olmuş dedi çokmu pişirdim acaba nedendir. banyo da oynayacaktı oğlum ama tam hayal kırıklığı oldu :(

6 Şubat 2013 17:28

Çok tatlı görünüyor Etkacık,taipteyiz...

7 Şubat 2013 07:08

@MÜGE KÖKLÜ ATİKbize de öyle geliyor çok ilgili uçaklara:)

Adsız
7 Şubat 2013 18:39

Merhabalar; paylastiginiz herseyi begeni ve ilgiyle takip ediyorum,masaAllah güncelleme konusunda cok hizlisiniz. Sizden bir ricam var bende oluslarimla beraber hayvan figurlerinden bir rüzgar gülü yapmak istiyorum ama nette ne kadar aradiysam da istedigim gibi dolgun ve belirgin cizilmis hayvan resimleri bulamadim. Siz bu konuda cok basarilisiniz belki bana bir blog ya da site adresi verebilirsiniz diye düsündüm. Olabilir mi ki?;)

Adsız
7 Şubat 2013 18:41

Özürdilerim adimi unuttum;) ben Sükran. Kalin saglicakla.

9 Şubat 2013 13:22

@meyra:)) iyi tespit, Evet puding gibi oluyor ama doğal napalım:)) yabancı bloglarda beyaz tutkala gıda boyası katarak parmak boya yaptıklarını gördüm ama uygunmu bakmak lazım, Etka için sorun olmuyor kıvamı nişasta un karıştırarak pişirsek nasıl olur acaba, deneyelim bakalım.

9 Şubat 2013 13:23

@billur gokpinarteşekkür ederiz teyzesi her zaman bekleriz

9 Şubat 2013 13:26

@Adsızbu güzel içten görüşleriniz için çok çok teşekkür ederiz hastalıklara uğraşıyoruz kaç gündür yorumlara cevap bile yazamadık kusura bakmayın , eşim hayvan resimleriyle ilgili bir çalışma yapıyor bittiğinde yükleyelim inş sevgiler

Adsız
9 Şubat 2013 20:00

Allah razi olsun. Bekliyorum insaAllah. Cok gecmisolsun,Rabb im Safi ismiyle yaninizda olsun. Adsiz(Sükran)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca