Ev yapımı teleferik


Etkamızın uzaktan kumandalı arabalarından biri kırılınca atmaya kıyamayıp en azından dönüştürelim dedik.


Sağlam kalan tek lastiğine bir ip parçasını geçirerek odanın diğer köşesinde sabitlediğimiz oklava ile arada bir hat oluşturduk. 


Aradaki mesafe yaklaşık dört metre kadar oldu


İpi iyice gerip kumandayı Etka'nın eline verdik, ipe bağladığımız tokanın evin içinde bir o yöne bir bu yöne hızlıca gitmesi Etka'nın inanılmaz hoşuna gitti.


Bu da yükümüz,
Etka'nın değimiyle meysanın tokası :)

10 comments

19 Ocak 2014 03:13

Deha ailesi,harikasınız:)

19 Ocak 2014 04:36

neyaratıcı.birfikir,bayıldımmm,fikrinize sağlık.şanslı etka'nın keyfi bol olsun

19 Ocak 2014 06:47

yine ailecek harikalar yaratmışsınız canım;) Etka gerçekten çok şanslı maşallah size..

19 Ocak 2014 20:03

Ev yapımı birçok şey duydum da teleferik ilk defa oluyor sanırım;)
Süpersiniz....

19 Ocak 2014 21:58

@tubanne :))Tubacığım bana kalsa kırk yıl düşünsem aklıma gelmez, gördüğüm halde nasıl yapıldığını anlayamıyorum o derece :) hal böyleyken beni de o gruba eklediğin için çok teşekkür ederim ,sevgiler :)

19 Ocak 2014 22:01

@göktuğ ile hayat Teşekkür ederiz Canım,sevgiler :)

19 Ocak 2014 22:03

@duygu ayas özdamarlar Duygucuğum ben kağıt karton kes yapıştırdan öteye gidemiyorum ne yazık ki, bu teknik teknolojik çalışmalar babadan çıkıyor , güzel yorumun için ayrıca çok teşekkür ederiz,sevgiler :)

19 Ocak 2014 22:04

@Ucuz Mutluluklar :)) ilk'sek unutulmayız öyleyse...

19 Ocak 2014 22:05

Aile boyu yaratici olunca böyle oluyor demek ki :)

25 Ocak 2014 22:34

@Nesrin yaratıcı değil de üretici diyelim biz ona en iyisi :)) teşekkür ederiz Canım ,sevgiler.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca