Bu Da Gecer Ya Hû


Bazen öyle zor zamanlardan geçer ki insan
'Benim başıma gelmez ki ' dediklerini yaşar
Ama işte döner bulur seni
Sen de kendini tam işin ortasında bulursun
Durup nerde olduğunu farkettiğinde için acır
Donar kalırsın.
Üşürsün biraz.
Evladın soğuk koridorda arabacılık oynarken elinden izlemekten baska birsey gelmez
İmtihandır bu da belki
Öyle düşünmek istersin
Dik durursun
Böyle öğretilmistir çünkü , başına gelen hiçbirşey boşuna değildir.
Sonra düğümler çözülür...
Sen yaşadıklarınla kalırsın
En yakın olduğun eşin, belki anlar hislerini..
Belki de geçiştirilirsin...
Akşam olup kendinle kaldığında,
tesellini yıllardr seni saran iki çift kelam da bulursun
Bu Da Geçer Ya Hû....

40 comments

20 Kasım 2013 21:28

bu da gecer ins.

20 Kasım 2013 21:29

hayırdır canım ya yazı aklımda takılı kaldı,merak ettim endişelendim,herşey yolunda mı?

20 Kasım 2013 21:30

Hayrolsun inşallah. Sebebini sormadan biz de diyelim iyi-kötü her şey gibi "bu da geçer ya hu"...

20 Kasım 2013 21:39

hakkınızda, hakkımızda hayırlısı olsun...

21 Kasım 2013 00:40

Hacercim anladığım kadarıyla okulda biraz sıkıntı mı oldu.Zorlanıyorsan çalışmasaydın keşke.Hem Etka biraz daha büyüseydi.Ben sırf bu sebepten çalışmıyorum.Halede zor zamanlar yaşadım.Aynı şeyleri Hande de yaşamamak için taa 1 aylıkken çağırmalarına rağmen gitmedim.İçime sinmedi çünkü.Bırakmak istemedim. ,vermek istemedim bebeğimi kimselere.Neyse Yine de Rabbim hayırlısını versin.Üzme kendini.İçinden ne geliyorsa onu yap.öptüm canım,sevgilerimle...

21 Kasım 2013 01:12

Canınıza sıkan şey ne ise inşallah en kısa zamanda geçer gider. Yazınız benim de içimi burktu. Umarım sağlınız sıhhatiniz yerindedir. Sevgiler

21 Kasım 2013 02:34

Hüzün dolu olmuş... Ferahlamışsınızdır inşallah...

21 Kasım 2013 12:37

acının dibine kadar yaşar bazen insan. imtihandır. Allah çaresiz dert vermesin, evlatla sınamasın. Bu da geçer İnşallah tez zamanda hayırlısıyla. Rabbim her şeyin hayırlısını versin

21 Kasım 2013 15:31

Canım iyimisin. Yardım edebileceğimiz bir şey varmı. Hemen senin için dua ettim. İnşaalah c.c. sıkıntıların sona erer.

21 Kasım 2013 15:59

Grupta okumuştum canım yazamadım bir türlü ama dediğin gibi bazen yaşamak istemediğimiz şeyler de yaşıyoruz ve bu da geçer demek dışında çaresiz kalıyoruz.

21 Kasım 2013 19:12

@Yusuf ve Yunus`un annesi geçti çok şükür :)

21 Kasım 2013 19:14

@Reyyan minişi birbirimizi tanımasak tanışmasak da uzaklardan bile bu denli rahatlatan yorumun için çok teşekkür ederim Canım, geçti hamdolsun :)

21 Kasım 2013 19:17

@gamze baltalı Ailemizden yana en ufak bir sıkıntımız bile yok, herşey yolundan hamdolsun. merak etmiş sormuşsun çok teşekkür ederim Gamzeciğim ,geçti gitti inşallah,bugün düne göre çok daha iyiyim hamdolsun :)

21 Kasım 2013 19:19

@Fatos özgür Amin Canım beni de en çok rahatlatan her zaman bu dua oluyor, her şerde bir hayır varmış gerçekten, bugün yoluna girdi herşey ,yorumun için çok teşekkür ederim Canım,sevgiler :)

21 Kasım 2013 19:22

@Cicideko Canım nazik yorumun için çok teşekkür ederim. Ailemiz sağlığımızdan yana herşey yolunda sıkıntımız yok hamdolsun,işlerle ilgili takipsizlik ve gecikmeden kaynaklanan sorunlar vardı,çözüldü bugün çok şükür. tekrar teşekkür ederim,sevgiler :)

21 Kasım 2013 19:24

@Ucuz Mutluluklar Ferahladık çok şükür. bugün bir şekilde işelerimiz yoluna girdi,çok teşekkür ederim güzel yorumun için Canım,sevgiler :)

21 Kasım 2013 19:44

@Şule YANIK Canım aslında anladığının tam aksine okulda her şey gayet yolunda ve çok iyi gidiyor,hatta çoğu zaman sadece çocuklarla olsam diyorum,ışıl ışıl hepsinin gözleri :) Etka tam olması gereken zamanda kendi yaşıtlarının bulunduğu sınıfında arkadaş ortamına girmenin keyfini çıkarıyor, ben de mesleğimi yapmanın tabi. ikimizde oldukça mutluyuz yani çok şükür. bakıcıya bende vermeyi hiç düşünmedim,bu yüzden iki yıl ara vermiştim zaten. Ama artık Etka da 3 yaşında ve sosyal bir çevre istiyor haliyle. Sadece, okulda resmi işlerin takipsizliği yada iletişimsizlikten kaynaklanan gecikmeler sonucu yaşadığım bir kaç problem canımı çok sıktı gerçekten. Bugün hepsi çözüldü çok şükür. son noktaya gelmem gerekiyormuş demek ki.bürokrasi ve üniversitenin cilvileri diyorum. yorumun için çok teşekkür ederim Canım,sevgiler :)

21 Kasım 2013 19:49

@Deniz ve Barışın Annesi güzel dileklerine içten duana kocaman bir amiiinn dedim Canım,o kadar ferahlattı ki içimi anlatamam. gerçekten öyle Rabbim evlatla sağlıkla imtihan etmesin. geçti gitti hepsi çok şükür. Siz de iyisinizdir inşallah bakamadım ne zamandır sayfanıza, öpüyorum çocukları,sevgiler:)

21 Kasım 2013 19:55

@Nihal Baysal Koçer Nihalciğim çok teşekkür ederim, yapabileceğinin en iyisini yapmışsın ,tanımadığın görmediğin biri için benim için dua etmişsin, bundan daha güzeli varmı ki. Ailemiz sağlığımız adına hiçbir sıkıntımız yok çok şükür,resmi işlerle ilgili de Bugün öğlene kalmadan çözüldü herşey ,sıkıntılarımız da geçti inşallah :) Canım hissettirdiğin yakınlık samimiyet için çok teşekkür ederim,sevgiler :)

21 Kasım 2013 19:57

@Tuğba Akkaya Maden Aynen öyle Tubacığım, Her şerde bir hayır varmış gerçekten , Bu da geçti çok şükür,sevgiler :)

22 Kasım 2013 09:51

Evladın soğuk koridorda arabacılık oynarken elinden izlemekten baska birsey gelmez
İmtihandır bu da belki yazmışsın ya,Bu yazıyı görünce aklıma ilk gelen okuldamı sorun oldu acaba diye düşündüm.E kendim de yaşayınca aynı şeyi düşünmemek elde değil.Neyseki benim düşüncemle alakası yokmuş.Öyle olmadığına çok sevindim.Mutluysanız sorun yok tabii.Neyse ki problem çözülmüş.Allah yardımcın olsun.sevgi ve selamlarımla...

sule
22 Kasım 2013 11:19

yazınız cok huzunlu olmus gercekten ama cok sukur gecmıs ya.masallah hocam sızı seven tanımadıgı gormedıgı halde hayır duada bulunan boyle dostlarınız olduktan sonra hepsı gelır gecer ınsallah.prosedur aksaklıklarıda duzelır yeterkı kıgınlıgınız cok derınde olmasın canım hocam.

22 Kasım 2013 18:18

Ortadogu ulkelrınde ısler ve brokroası kaplumbagadan da yavas ılerlıyor da orda da bu sekıld esıkıntılaırnız oluyor mu? ben vızeye basbvurucam ıs saatı ıcınde adam yok olan kısı de calısmıyor oturuyor yaparım bır ara dıyor. sıra bekleyenler ve ıscıle roturup alksama kadar bırbırlerını seyredıyorlar ;)) Sızın oralarda d aoyleyle Allah yarıdmcınnız olsun..

24 Kasım 2013 05:16

Canim yazini okuyunca cok uzulmustum. Ama yorumlardan herseyin yolunda gittigini ogrenince icim huzurla doldu. Bak bosuna uzmussun kendini herseyin bir caresi varmis.... Saglik olsun inan canim gerisi nasilsa bie sekilde cozulur...
Cok opuyoruz sizi, umarim bu huzunlu cumlelerin yerini, mutluluk kokan dizeler doldurur...

sule
24 Kasım 2013 12:59

kızlarımın guzel ogretmenı,buyuyunce ne olmak ıstıyorsun sorularının cevabı olan canım hacer hocam;ogretmenler gununuz kutlu olsun.rabbım emeklerınızı karsılıksız bırakmasın ıkı dunyadada.sıze ve ogrencılerınıze dua ve selamlarımızı gonderıyoruz.

24 Kasım 2013 20:58

@Şule YANIK :)yok canım dediğim gibi resmi işler ve resmi kurumların soğukluğu ne yazıkki. Okulumuz Taşrabat tarafalarında kutu gibi bir ev :) fırsat bulursan kızlarla beklerim,sabah 8 akşam 5 ordayız biz:)) görüşmek üzere,sevgiler:)

24 Kasım 2013 21:05

@sule Allah razı olsun Ablam, o akşam çok gittim geldim kendi içimde nedenlerini sorguladım durdum. Evet farklı zorlukları varmış, gerçekten aynı dili konuşmamak ne demek onu gördüm.ama her şerde bir hayır vardır ya aynen öyle oldu, hızlandırıldı bir çok şey. burda da Etka aracılığıyla güzel dostluklar bağlar kurmuşuz,Etkanın teyzeleri bize dua etmişler,içimizi ferahlatmışlar,bundan güzel mutluluk olurmu değilmi:)

24 Kasım 2013 21:57

@Yusuf ve Yunus`un annesi bizim bireysel işlerimizi (vize,çalışma izni,oturum gibi) şimdiye kadar hep çalıştığımız kurumlar ,bu işlerden sorumlu çalışanları vasıtasıyla halletmişlerdi. bu sebepten yavaşmı işliyor inan bilmiyorum. Bu sene biraz ben dahil olmak durumunda kaldım bu koşturmaya ,zaten bu yüzden canım çok sıkılmıştı,ama çok şükür çözüldü,seninde işlerinde kolaylıklar diliyorum Canım,uzaktan iş yürütmek dha zor,Allah yardımcın olsun:)

24 Kasım 2013 22:02

@Ali Kemal Alp Sevim :)Etkacayı takip eden 384 kişi içinden tanışma fırsatı bulduğum ve bundan son derece memnun olduğum tek anne,Sevimciğim, Canımsın,değil mi aslında biraz sabretse insan herşey yoluna girecek de,olmuyor işte,o anda aynı soğuk kanlılığı gösteremeyebiliyor:) geçti gitti inşallah canım,yorumun samimiyetin için ayrıca çok teşekkür ederim,Ali Kemali öpüyorum bende,görüşmek üzere:)

24 Kasım 2013 22:10

@sule Abla ya bir öğretmenin başına gelebilecek en iyi veli,en iyi ablasınız gerçekten. Şu hissettirdiklerinizin çoğunu haketmiyorum oysa, ama o kadar mutlu ettiniz ki beni anlatamam, iyi ki tanımışım sizi, Aliye zeynep iyi ki 6 yaşındaymış o zamanlar :) azda olsa , geçirdiğimiz günlerin tadı damağımda.Derdimi dinleyecek,yol gösterecek,kendime getirecek Ablamdınız,öyle özlüyorum ki şimdi.

25 Kasım 2013 01:54

sıkıntınızı atlatmışsınız çok şükür... yorumları okumasam Allah korusun sağlıkta bir problem var diyecektim... öğretmenler gününüz de kutlu olsun...her derdin bir devası vardır:)

27 Kasım 2013 05:53

sıkıntılarınızın geçmeesine çok sevindim...ciddi manada endişelenmiştim..Allah yardımcınız olsun...etkayı ve sizi özlüyoruz..okulla alakalıda olur ara ara yazsanız...

2 Aralık 2013 02:39

Ülkenin en zor yerlerinde çalışmış ve hep bu durumda yavrusuna acımış bir öğretmen anne olarak sizi çooook iyi anlıyorum.Allah yar ve yardımcınız olsun

2 Aralık 2013 23:21

Hacercim, bu da geçer elbet demekte gecikmişim :( Neyse ki feraha etmişsiniz, tekrarı olmasın inşallah, öptüm seni de kuzuyu da ;)

3 Aralık 2013 00:08

@Esen Can Esen Ablacım,yazdıklarınız ayrı hissettirdikleriniz ayrı güzel, çok teşekkür ederim, görüşmek üzere :)

3 Aralık 2013 00:11

@borakusu Kendi ülkenin gurbetinde olmak daha zordur eminim, kuzucuklar da farkında olmadan yaşıyorlar bu zorlukları maalesef, onlar için oyun aslında ama gel de anne olana sor. İçten yorumun için çok teşekkür ederim Canım, sevgiler:)

3 Aralık 2013 00:14

@Anne Bu güzel samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni. Aslında yazacak paylaşacak o kadar çok şey var ki okulla alakalı ama gerçekten zaman bulamıyorum. Yorumların cevaplarını bile çok zor ve geç yazıyorum ne yazık ki, az toparlanalım alışalım yoğunluğa ben de Etkanın ilk okul deneyimlerini gün gün kaydetmeyi çok istiyorum, görüşmek üzere,sevgiler :)

3 Aralık 2013 00:16

@begüm öztürk Hamdolsun sağlığımız iyi bir sorun yok, en büyük Servet aslında değil mi, geri kalan her şey teferruat, yorumun şükre vesile oldu bana Canım, kendime getirdi, teşekkür ederim bunun için, sevgiler :)

Adsız
3 Aralık 2013 02:50

Nerelerdesiniz gec buldum erken kaybettim sizi :) neyse eski yazılarla idare ediyorum

4 Aralık 2013 22:10

@Adsız Sormayın okul full time ve inanılmaz yoğun. ben de Etkanın okulunu, arkadaşlarını ,yaptıklarımızı gün gün yazmayı çok istiyorum, en kısa zamanda yeniden yeni yazılarla görüşmek üzere diyeyim :)sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca