Üç Nokta!

Ülkeler arası politik kaygılar...
Siyasi çıkarlar yada beklentiler...
Adı ne olursa olsun...

Ne bir oyun ne de oyuncak...
Savaş bu, mermiler , hatta bombalar...
Kim ister evladını bu oyunun içinde..

Ama...
Hangimizin içi yanmadı can çekişen yavruları izlerken...
Anneyiz biz Anne...
Kendi evladın için sızlamaz yüreğin sadece...
İlla ki dolar gözlerin...
Sonra bir yerde durup düşünürsün...
Bu bizim de! savaşımız ,ama...
Dualar su serper yangınlarına...
Elden başka ne gelir...
Çocuklar ağlamasın, hatta şimdilerde ,büyüklerin oyununda ölmesinler! diye...


5 comments

10 Eylül 2013 15:40

Off o görüntüler, yaşananlar çok kötü dayanmak mümkün değil :(

10 Eylül 2013 15:53

Allah akil fikir versin insanlara bunun adi zulum baska birsey degil

Adsız
11 Eylül 2013 05:13

dünya her geçen gün daha kötü bir yer oluyor.çok yazık.

11 Eylül 2013 05:59

Evet, evet, evet....

25 Eylül 2013 23:45

Şimdiye kadar yazılan her yoruma ayrı ayrı cevap yazmaya çalıştım /çalıştık, çok değerli herbiri bizim için, ama kaç zamandır açıp açıp bakıyorum, birşeyler yazayım diyorum başlıyorum ama olmuyor... anladım ki içten yorumlarınıza yazacak ne cevabım var ne de dayanacak yüreğim,ne diyeyim dua edelim inşallah...

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca