Biz Geldik :)

Babamızla 1,5 ama toplamda 3 ay 5 gün kadarcık süren tatilimiz geçen hafta yazdığımız yoldayız yazımız ile son buldu :)
Her günü kendi içinde dolu dolu yaşanan ama bloğumuza bu yoğunluğu yansıtamadığımız, 
İçten içe bunun burukluğunu yaşadığımız ama çaktırmadığımız.
Gelen yorumlara bile günler sonra cevap yazabildiğimiz
Hatta yorum sahibinin bile yazdığı yorumu unuttuğu için cevabına bile eminiz ki bakmadığı
Yine de azmedip gezmelerden fırsat buldukça blogumuzla ilgilendiğimiz
Etka'mızın etrafında abileri, ablaları ve kardeşleri görmesinden dolayı duyduğu mutluluğu doya doya yaşadığı,


Mini bir Karadeniz turu yaptığımız
Bu gezide Ali Kemal ve Annesiyle tanıştığımız,
Ramazanı ve Bayramı hamdolsun memlekette geçirdiğimiz,
Bir sürü bir sürü kitap ve aktivite malzemesi aldığımız,
Kısaca musmutlu olduğumuz
Güzel bir tatildi...
Ailelerimiz ile birlikteydik, var mı ötesi :)
10 gündür de günlerimiz temizlik ,çamaşır - ütü döngüsü  ve  kış hazırlıkları ile geçti


Bunlar hazırlıklarımızdan bazıları :)

Börülce,kabak,salatalık,muhtelif yaz meyveleri sırada bekliyor
Turşu ve Reçeller de tabi :)
Ufak tefek yapılacaklar dışında  bitti sayılır çok şükür
Eski tempomuzu yakalarız artık inşallah
Bu arada yeni yeni aktiviteler için de çok heyecanlıyız :)

16 comments

26 Eylül 2013 23:08

hosgeldiniz. 3 ay cok uzun bir sure Etka ailesi akrabalariyla doya doya vakit gecirmistir. Yaz sicaklarinda serin iklimi olan karadeniz turu yapmak da cok akillica ynei paylasimlairnizi bekliyorum

26 Eylül 2013 23:14

Hoşgeldiniz...:)dolu dolu güzel bir tatil geçirdiğinize,mutlu anılar biriktirdiğinize eminim,hem aile gibisi var mı?ne mutlu size,Etka'ya..Etkinliklerinizi merakla bekliyoruz.Sevgiler....

26 Eylül 2013 23:18

@Yusuf ve Yunus`un annesi Canım çok teşekkür ederim,aynen öyle oldu gerçekten,dolu dolu geçti hamdolsun ama insanın evi gibisi de yok hani :)sevgiler :)

26 Eylül 2013 23:23

@carpe diemmm hoşbulduk ,çok teşekkür ederiz içten yorumunuz için, yılda bir fırsat bulabiliyoruz biz ,doya doya her anın tadını çıkarmaya çalışıyoruz işte,görüşmek üzere inşallah sevgiler :)

26 Eylül 2013 23:39

Hoşgeldiniz :)) Ceyda ile ben de yeni çalışmalarınızı bekliyoruz. :)

27 Eylül 2013 04:18

Vardığınız yere sefalar getirdiniz öyleyse. Bi umut Tokat ta tanışırız dedim ama nasip olmadı malesef. Biz Tokat a gidemedik, aslında ramak kalmıştı. Tam bilet alırken vazgeçtik. Yine bi umut. Belki başka bahara :) Sevgiler

27 Eylül 2013 05:55

Hoşgeldinizzz...

27 Eylül 2013 17:50

hoşgeldiniz.
yeni ve daimi takipçinizim .
bu aralar bende blogumu boşladım ama en kısa sürede update edeceğim.sizi de beklerim.
bu arada daha önceki bilgilendirmenize dayanarak eğer kızmasanız eşiniz blog tasarımı konusunda profesyonel olarak bize yardım edebilir mi acaba diye sorabilirmiyim?

27 Eylül 2013 22:45

@Cicideko hoşbulduk,çok teşekkür ederiz, pazartesi başlıyor okulumuz inşallah,görüşmek üzere:)

27 Eylül 2013 22:47

@AdanınAnnesiinşalah öyle olmuştur, hoşbulduk babamızı bulduk inşallah:) seneye gelirsiniz belki tanışırız,.ok da seviniriz:) ya nasip diyelim :)

27 Eylül 2013 22:47

@kuzucukların annesi hoşbulduukkk :))

28 Eylül 2013 08:09

Hoşgeldin canım.Türkiyeden gelen arkadaşlar önce bir kışlık hazırlıklara girişiyorlar.Maşallah hazırlıkların oldukça güzel görünüyor.Rabbim ağız tadıyla yemeyi nasip etsin.
Hacercim senden bişey rica edicem.Benim kızlar telefonumla çok oynuyor ve bazı numaralarım silinmiş.Seni aramak istedim fakat numara çıkmadı.Sen beni ararmısın hem tekrardan numaranı kayıt etmiş olurum.A.E.O.sevgilerimle...

28 Eylül 2013 23:13

@Elifim uyurken hoşgeldiniz, her zaman bekleriz :) yardım konusunda da eşimin işlerinin yoğunluğu dolayısıyla ekstra bir şey yapmaya ne gücü ne de zamanı kalıyor inanın, ama blogunuzla alakalı ufak tefek konularda yardım almak istiyorsanız zaman ve fırsat buldukça seve seve elimizden geleni yapmaya çalışırız,sevgiler:)

28 Eylül 2013 23:45

@Şule YANIK Aynen öyle oldu Şulecim,ben bir de çok fazla uzatmayı sevmiyorum bu meseleyi,ufak tefekler dışında hemen hemen hepsini 1-2 günde yaptık sayılır :) Samimane duan için ayrıca çok teşekkür ederim:)Canım bu arada bende de benzer bir durumdan senin numaran yok,ben en iyisi sana maille kendi numaramı göndereyim,başa sarmış olacağız ama napalım sağlık olsun :) görüşmek üzere

7 Ekim 2013 22:30

Bizi bizden mi bahsetmiş ne :) Canım yazını şimdi okudum :) Çok erken oldu kusuruma bakma artık :) Ben şu blog sıkıntılarının yüzünden yazı yazamaz oldum Ali Kemalle Etka buluşmasını da yazamadım bir türlü :( ama fotoğraflara bayıldık :) Sana da eşine de çok teşekkür ederiz.
Sevgiler...

8 Ekim 2013 00:53

@elif sevim ceyhan :)) Rica ederim Canım benim, bende çok üzülüyorum senin bloguna, yapabileceğimiz elimizden gelecek bir şey varsa yaz olurmu Canım.aslında bizde detaylı bir yazı yazmak istiyoruz tanışmayla ilgili ama fırsat bulamadık bir türlü,en yakın zamanda tatilden bahsedelim inşallah,öpüyoruz Ali kemali sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca