Nerelerde miyiz ? Türkiyedeyiz :))

11 Haziran 9:50 itibari ile ülkemize ayak basmis bulunuyoruz
Hayat hızla akmış gibi burda
Her sey bir anda değişmiş
Ama yine de tanıdık bildik hersey :)
Herkes Türkçe konuşuyor :)
5 bucuk saat suren uçak yolcululugumuz tahmin ettigimden guzel gecti
Etka 2 saat kadar uyudu uyandi arabalariyla oynadi
Burada ki Düğme Oyunu yanima almistim
Ne kadar isime yaradi anlatamam :))
Durduk durduk büyüttük tırtılı
Sıkıldıkça bir parça daha ekedik :)
6 saatlik bir dinlenmenin ardından otobüsle 13 saat yolculuktan sonra Tokat'a geldik
Molalarda indik, gezdik
Parklarda oynadık :)
Ve sonunda Annenin doğduğu büyüdüğü eve geldik :)

Şimdi tatildeyiz:)
Görüldüğü üzere de keyfimiz yerinde elhamdulillah :))
Neler yapıyoruz neler :))
Bugün bekleyen tüm yorumlar onaylandı, cevapları yazıldı, biriken mailer okundu :)
Bundan sonra bir bir yazacağız inşallah :)

38 comments

11 Temmuz 2013 19:00

Hoşgelmişsiniz :)

11 Temmuz 2013 20:00

HOŞGELDINIZ , İYİ TATİLLER SAĞLIKLA

11 Temmuz 2013 20:03

Hoşgeldiniz vatanınıza :) Ben de merak ettim hiç sesiniz çıkmayınca, iyi tatiller olsun, keyfiniz bol olsun, bu taraflara geçerseniz de bi haberimiz olsun :)
Sevgiler

11 Temmuz 2013 20:27

ooo hoşgeldiniz :)) Tam da ramazana denk gelmiş. Daha bir güzel olur şimdi. İftarlar, sahura kadar oturup sohbetler. :)))

11 Temmuz 2013 20:50

hoşgeldiniz canım keyfiniz bol olsun:))

11 Temmuz 2013 20:54

şükür kavuşturana merak etmeye başlamıştım dün eşime nered bunlar merak ediyorum yiye bahsetmiştim : ) SEVİNDİM İYİ OLMANIZA

11 Temmuz 2013 21:07

aaa hoşgeldiniz, istanbul'a uğrarsanız görüşmeyi çok isterim :)

11 Temmuz 2013 22:40

Ayağa kollara bak büyümüşte küçülmüş sanki :)
Bende ne zamandır yeni postu bekliyordum. Fotoğrafları mailleşelimde postlarımızı yayınlayalım canım ;) Heyecanla Etka'yla Ali Kemal'in pozlarını bekliyorum :)
Kocaman Sevgiler...

11 Temmuz 2013 22:54

hoşgeldiniz... bende ne zamandır bakıyordum blogda bir kıpırtı yok...

12 Temmuz 2013 02:32

Hoşgeldiniz. Keyifli tatiller.
Sevgiler..

12 Temmuz 2013 03:44

Ooo kimler gelmiş kimler.hoşgeldiniz.doya doya tatilin tadını çıkarın.öpüyorum Etkayı....

12 Temmuz 2013 19:25

Aaa, Tokat'tamısınız?
Görümcem ve eşi iş durumu sebebiyle orada yaşıyorlar. Yeni bir bebekleri oldu üstelik :) Bu durumdan mütevellit kayınvalidem de orada şuan. Sanırım bende geleceğim :)

12 Temmuz 2013 21:06

@hanhildemçok teşekkürler :)

12 Temmuz 2013 21:07

@güzellikler dünyası çok teşekkürler, bu yıl tam tatil modundayız gerçekten, güzel geçiyor , özlemişiz :)

12 Temmuz 2013 21:09

@Esen Can :) merak edilmişiz ne güzel :) istanbulda bir kaç gün kalmayı çok istiyoruz aslında ama giderken valizlerle çok zor oluyor, yinede zorlarız belki, görüşmek de nasip olur kimbilir :)

12 Temmuz 2013 21:12

@Cicideko :) hoşbulduk valla :) Ramazanı Türkiye'de karşılamak nasip oldu iki senedir hamdolsun, Etkayı uyuturken uyuyakalmasam ne sohbetler deviririz ama henüz gerçekleştirmedik, bu akşam planımızda var ama inşallah :))sevgiler :)

12 Temmuz 2013 21:13

@Fatos özgürhoşbulduk Fatoşcuğum, hediyelerini bizzat teslim aldım, hepsi birbirinden güzel, birbirinden kıymetli, en uygun zamanda bir yazıyla (geç de olsa )teşekkürlerimi sunacağım inşallah, sevgiler

12 Temmuz 2013 21:23

@nihal baysal koçer ne güzel merak edilmişiz , çok sevindim :) iyimiz hamdolsun, geldik işte ama zaman o kadar hızlıki yarısı bitti gitti bile,elimizde ki zamanın kıymetini biliriz değerlendiririz bizde inşallah, sevgiler :)

12 Temmuz 2013 21:26

@emreyle hayathoşbulduk İlknurcuğum, İstanbuldan geliyoruz ama kalamıyoruz ne yazıkki ama dönerken en azından bir gece dahi olsa Boğaz'da çay ve tanışmak nasip olur inşallah, Öpüyoruz Emreyi , sevgiler :)

12 Temmuz 2013 21:32

@elif sevim ceyhanElif bende buluşma yazımızı yazabilmek için en enerjik zamanımı bekliyorum galiba :) Malum Ramazan kendi güzelliği yoğunluğunun yanında bizim tatil dönüşü ile Ramazan başlangıcı aynı gün olunca çamaşır ütü derken iftar vakti gelmiş oluyor, sonra okunacaklar vs fırsat bulamadık İnan , bu akşam fotoğrafları sana maille gönderirim inşallah canım , Öpüyoruz Ali Kemal'i, sevgiler

12 Temmuz 2013 21:34

@begüm öztürkşok teşekkürler hoşbulduk, yazarız artık inşallah, yer müsait havalar da güzel olunca bahçe aktiviteleri yapıyoruz bol bol , daha keyifli, görüşmek üzere :)

12 Temmuz 2013 21:34

@Hülya Çoban çok teşekkürler, hoşbulduk :)

12 Temmuz 2013 21:39

@borakusu biz geldik :)) teşekkürler, valla Etkayı gününün uyku ve yemek dışında ki tüm bölümünü bahçede geçirerek tatilin keyfini en iyi çıkaran olarak seçtik :) biz de durumlar aynı, Ramazanı karşıladık, ailemizle birlikteyiz, bundan iyi tatil olurmu değil mi :) Borayı öpüyoruz bizde , sevgiler

12 Temmuz 2013 21:49

@Biraz Elif Biraz Ada ne kadar güzel, gelirseniz haberimiz olsun muhakkak, görüşmeyi çok isterim :)sevgiler

13 Temmuz 2013 22:42

Hadi inşallah öyleyse :)
Gelirseniz bana telefonunu yazarsın esen.can@bahcesehir.edu.tr
Sevgiler

Adsız
14 Temmuz 2013 02:48

Miyiz ayri yazilir.

14 Temmuz 2013 14:05

@Adsız :)))haklısınız valla ,soru ekleri kelimeden ayrı yazılır, gözden kaçmış , hatırlatma için teşekkürler , düzelttim hemen :)) Biz sahip çıkmazsak kim çıkar Türkçemize, değil mi ? (Dikkat: mi yi ayrı yazdım :))) sevgiler:)

14 Temmuz 2013 14:07

@Esen Can İnşallah ablacım sizinle görüşmeyi çok isterim :) Sevgiler

sule
17 Temmuz 2013 13:53

hosgeldınız hocaam sukur kavusturana.bız kızlarla sızı bukadar cok ozluyorsak,sohbetlerımızın bır yerınde muhakkak anıyorsak sızı aılenız nekadar ozlemıstır kım bılır.doya doya hasret gıderın ınsallah zamanın hızına ragmen genıslesın her guzel anınız.hocam burda oldugunuzu bılmek cok guzel ama gorussek dahada guzel olurya.nasıl yaparız bılmıyorum.esınızde geldımı?sızı yıne davet etsek gelmenız mumkun olurmu?yoksa bızmı dussek yollara.gorelım mevla neyler neylerse guzel eyler:)etkamızı hasretle opuyoruz

sule
25 Temmuz 2013 15:09

merhaba hocam ramazanınız oldukca yogun gecıyor sanırım.ıbadetı makbul olanlardan olmanızı dılerım.keske sıze ulasmam ıcın bı numaranız olsaydı.o zaman 29 yorum yazısını bukadar cok gormezdım:)saka bı yana sızı gormek ısterım gercekten.donus tarıhınız yaklastımı artık?

8 Ağustos 2013 15:18

Hayırlı bayramlar Hacercim.Her şey gönlünüzce olsun....

15 Ağustos 2013 15:33

hosgeldin gurbet ellerden...

17 Ağustos 2013 05:06

@suleAblam Allah razı olsun , geldik hamdolsun da gitme vakti yaklaşıyor artık yavaş yavaş , ancak imkan bulabildim cevap yazmaya hakkınızı helal edin:) bizden geçti de artık bu yaz siz bir fırsat bulabilirseniz bu tarafa bekleriz :) kızları öpüyorum tek tek :))

17 Ağustos 2013 05:11

@sule :)) Allah razı olsun Ablam hakikaten çok yoğun geçti Ramazan hamdolsun :) bayramda da abimler geldi 4 kardeş uzun zamandır ilk defa bir araya geldik , inanılmaz güzel yoğun ve keyifliydi , ama bitti herkes dağıldı evlerine tabi, bizimde dönüş yaklaşıyor , bende gitmeden görmeyi çok isterim , ya nasip diyelim inşallah :)

17 Ağustos 2013 05:13

@Şule YANIKSaol Canım çok teşekkür ederim :) çok yoğun geçti bayramımız , yorumlara cevap yazmaya ancak fırsat bulabildim :) sizin de gurbette geçirdiğiniz Bayram güzel ve bereketli geçmiştir inşallah

17 Ağustos 2013 05:18

@deniz Çok teşekkür ederim, bu arada Etkaca İlk'lere gönderdiğiniz yorumu okudum ama cevap yazmamadım oraya nedense, burdan ikisini de cevaplamış olayım :) sizin oğlunuz kaç aylık oldu , ne güzel beraber gidiyor olmaları değil mi :) biz tuvalet eğitimini tamamladık inşallah, elimden gelen bir şey olursa seve seve yardım ederim tabi ki ,sorunuzu yazmanız yeterli :)) görüşmek üzere :)

17 Ağustos 2013 18:27

Merhabalar;
Hoş geldiniz gurbet ellerden, sefalar getirdiniz..
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
308. takipçiniz benim.
Bu arada bana da beklerim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

18 Ağustos 2013 03:48

@white glazeçok teşekkür ederim, dönüş için yavaş yavaş geri sayım başladı ama ,hayırlısı artık :) sizde blogumuza hoşgeldiniz :) ne de iyi ettiniz, bu vesileyle bende yazılarınızı okuma fırsatı buldum :) görüşmek üzere, sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca