Öğretmene İlk Hediye

Birkaç gündür dolabının üzerinde ki kum boya dosyasını alıp annem hadi bunu yapalım diyordu ama ahh anneciği fırsat bulup da bir türlü yaptıramamıştı kuzuya.
Dün akşam yaptık nihayet:)
Hangi renk kumu nereye dökeceğine karar verip etiketini çıkardı
Kumu sepelemeyi henüz denk getiremediği için tamamını döküp elimizle yaydık
İstediğini istediği renklerle boyadı, bu yüzden pembe ağaçlarımız var bizim, her ağaç yeşil olmak zorunda değildi zaten


- Kime yapalım bu resmi oğlum?
- Öetmenime yapalım anne, şüppiz olşun temammı :))

Temam oğlum, zamanında kendi annesi için değil de öğretmeni için resim yapıp annene getiren çok öğrencileri olmuştu,yani bi'gün bunun başıma geleceğini biliyordum ben zaten, sıkıntı yok:))
Üzerine de küçük bir sevgi notu yazdık, sabah resmi öetmenine hediye etti Etka'm:) Ben de öğrencilerimin annelerine söyleyip yazdırdıkları mektupları,yaptıkları resimleri hediye ettiklerinde çok mutlu olurdum, hala saklıyorum hepsini, eminim Etka'nın öğretmeni de mutlu olmuştur, yani umarım:) 

2 comments

9 Eylül 2014 20:54

Kesin olmuştur, olmaz mı?
Öperim o ellerden :)

10 Eylül 2014 19:30

canim bu fikir cok hosuma gitti, bizim de kenarda sakladigimiz bi kum boyama setimiz var; biz de ogretmenimiz icin yapalim onu bi aksam... masallah tatli etka'ya...

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca