Hayvanlar Kitabı-Büyük Küçük Kavramları

Türkiye'ye geri sayım basladı
Son 6 gün :)
Havaların ısınmasıyla planlı aktivitler yapamadık
Planladıklarımızı bile zaman bulup gerçekleştiremedik :)
Bir kış boyunca eve  kapanmanın acısını çıkarttık,çıkarıyoruz :)
Doğadan da öğreneceklerimiz sonsuz dedik :)
Bol bol parklara gittik
Temiz havanın güneşin tadını çıkardık
Evde ki zamanlarımızı da boş geçirmedik tabi
Eşleştirme kartlarımızla ,boyalarla ,kitaplarla ilgilendik bool bol :)

Babamızın da destekleriyle 'Hayvanlar Kitabı' yaptık
Kitabın sayfalarını Pvc ile kapladık

Büyük küçük kavramlarını öğrendik
Büyük olanları boyadık

Tek tek gözlerini ,kulaklarını ,

Ayaklarını boyadık

Hayvanların isimlerini tekrarladık.
Sevdik yani özetle yeni kitabımızı :)
Çıktı almak isteyenler için sayfa sayfa baskı boyutu aşağıdadır :)
Hayırlı Kandiller...Dua İle...




32 comments

5 Haziran 2013 21:26

Sizde hayırlı kandiller , hayırlı yolculuklar şimdiden

5 Haziran 2013 21:42

maşallah Hacercim.süper olmuş.Pvc ile kaplamanız da harika olmuş.Resim zarar görmeden istediği gibi karalayabilir.Bende bu yaptığınızı mukavva kağıdını büyük boy çıkarttığım renkli fotokobiyle kaplayıp yani büyük boy resim defteri boyutunu düşün.O büyüklükte yapıp arkasına hikayeli anlatımıyla sorular da yapıştırmıştım.Tabi ben pvc ile değil de şeffaf büyük boy bantla sıralı halde arkalı önlü giderek kaplamıştım.Kenarlarınıda çerçeve oluşumu için renkli elektirik bandı kullanmıştım.Neyse biraz zaman alsa da çocuklarımız için değer.Onların fiziksel ve beyin gelişimi her şeyden önemli.Ellerinize sağlık.
Hayırlı kandiller...

5 Haziran 2013 21:46

@güzellikler dünyası Çok teşekkürler ,yaşanan olaylara hayırlı bir çözüm olur bu gece inşallah...

5 Haziran 2013 21:55

@Şule YANIK teşekkür ederim Canım ,öğrenciliğimde uğraşırdım bende anlattığın gibi böyle uzun uzun,hatta resimleri bile kendimiz çizerdik :)şimdi teknoloji saolsun, biraz tembelleştirdi ama daha çok hızlandırdı hayatımızı :)Dediğin gibi Şulecim mutlu olduklarını olacakları bilmek görmek herşeye bedel :)hayırlı kandiller sizede...

5 Haziran 2013 22:33

Etkacığım sen harikasın,maşallah sana,becerikli ve yetenekli annen sayesinde herşeyi öğreniyorsun.Bizim daha çoookkkk öğreneceklerimiz var ama özellikle şu pvc kaplama işine bi el atabilsem daha süper olacak.Özellikle annen sayesinde birçok şeyi öğreniyoruz.Hayırlı kandiller canım

5 Haziran 2013 22:40

@burcu kahraman Çok teşekkür ederim Burcu Teyzem :)) Kaan da büyüdükçe neler öğrenecek neler :) Bu arada bugüne kadar hep ütüyle kaplamıştım pvcleri ama geçen akşam makinesi geçti elime de denedim kesinlikle harika oldu,seneye türkiye dönüşü ilk iş laminasyon makinesi almak olacak yani :))görüşmek üzere Canım:)

6 Haziran 2013 00:03

çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. pvc kaplama fikri kesinlikle çok iyi. benim küçük afacan hemen saldırıyor kitaplarımız parça pinçik.
Laminasyon makinesinin ev için olanı var mı? fiyatları hakkında bilginiz var mı?

6 Haziran 2013 00:10

@Deniz ve Barışın AnnesiPvc bizimde kurtarıcımız oldu,aslında Yapa kartlarımız var ama dediğin gibi yıpranmaya çok müsait,bizde çözümü print alıp pvc kaplamakla bulduk :) laminasyon makineleri var evet yaklaşık 70-80 lira zannediyorum,hatta bir sitede bir ara 49 liraya düştüğünü görmüştüm :)bende almak istiyorum artık bakalım.sevgiler

6 Haziran 2013 01:19

Çıktılar çok şirin,paylaştığın için de teşekkürler:)Kimbilir orada doğa ne güzeldir,bol bol tadını çıkarın tabi,öpüyoruz,sevgiler:)

6 Haziran 2013 05:59

Çok güzel olmuş elinize sağlık. Size de hayırlı kandiller.

6 Haziran 2013 15:19

yine çok güzel olmuş... daha önce taşıtlar kitabınızı verdiğiniz resimlerle bizde yapmıştık.. u hayvanlar içinde teşekkürler bunlarıda en kısa zamanda çıktılarını alıp hazırlayacağım... ellerinize sağlık:))

7 Haziran 2013 12:11

@tubannegerçekten de söylediğin gibi Tubacım o kadar güzel ki hele de bu mevsimde yemyeşil her yer, henüz insanlar en küçük yeşilliğin üzerine bile Cafe yapmayı keşfetmemiş ,hala doğal her şey :) faydalı olduysa ne mutlu canım :) görüşmek üzere:)

7 Haziran 2013 12:12

@Hülya Çoban Canım çok teşekkür ederim :)

7 Haziran 2013 12:15

@begüm öztürk :)) bu üzel samimi yorum için çok teşekkür ederiz :) evde kendi halimizde oğlumuz için yaptıklarımız Etkaca vesilesi ile sizlere de faydalı oluyorsa ne mutlu bize :)) şimdiden iyi eğlenceler öyleyse , sevgiler :))

11 Haziran 2013 04:10

resımler cok sekerler. ınsanın cıddı cıddı sevesı gelıyor hayvanları ;) ellerıne saglık

12 Haziran 2013 07:35

Sitenizidün akşam keşfettim, çok sevdim.. Çok hoş paylaşımlarınız var, benim de bir buçuk yaşında bir kızım var. Nerden başlasam bilemedim.
Bir de, hicrettesininz sanırım ondan belki daha çok sevdim.
Tekrar görüşmek üzere, kolay gelsin....

Adsız
13 Haziran 2013 01:10

Merhabalar elinize saglik, cooook uzun zamandir (sizin söyleminiz üzere )bu hayvanciklari bekliyordum. Muhtesem olmus. Tesekkurler Allah a emanet olun. Hayirli yolculuklar simdiden.
Sukran

17 Haziran 2013 00:55

@Ucuz Mutluluklar hosgeldiniz,her zaman bekleriz:) Allah kabulederse hicretteyiz insallah:) kizinizla duyusal aktivitler yaparak baslayabilirsiniz,gorusmek uzere :)

17 Haziran 2013 01:18

@Yusuf ve Yunus`un annesitesekkur ederiz Canim :) çok da kullanisli oldu bizim icin de,tavsiye ederiz,sevgiler:)

17 Haziran 2013 01:23

@Adsız :)) haklisiniz bizde uzun zaman önce planlamistik dediginiz gibi ama ancak firsat bulabildik:) size de faydali olur insallah,gorusmek uzere sevgiler

Adsız
17 Haziran 2013 18:35

sizi yeni keşfettim.bundan sonra takipcinizim.aktivitelerinizi oğlumla yaparız inşallah.sevgiler

11 Temmuz 2013 18:08

@nagehan çolak
Öncelikle gecikmeli cevap için özür diliyorum, türkiyedeyiz, tatilde olunca pek fırsatımız olmadı kusura bakmayın:) Allah bağışlansın evladınızı, her zaman bekleriz, sevgiler :)

21 Ağustos 2013 14:40

blog muhteşem,fıkırler muhteşem,anne muhteşem ETKA hepsinden mutheşem..
bayıldım blogunuza samimi söylüyorum bebişlerimizin yaş aralığı fazla olsa da bu blogdan öğrenecek çok seyim var yeni çiçeği burnunda bır blogger olarak :))
bizde burdayız beklerız http://goktugilehayat.blogspot.com/
sevgiler.....

22 Ağustos 2013 16:03

@tugba elma:)) çok teşekkür ederiz nazik yorumunuz için,oğlumuzla evde kendi halimizde nacizane yaptıklarımız biryerlerde başka anneler ve çocuklar için faydalı oluyorsa bundan güzel mutluluk olurmu :)her zaman bekleriz inşallah,görüşmek üzere:)

26 Eylül 2013 05:12

Merhaba, oglum ve Ben sessiz ama sıkı takipcilerinizdeniz..Cahilligimi mazur görürseniz birşey sormak istiyorum..Pvc nerden temin edebiliriz.

26 Eylül 2013 23:16

@GAMZEhoşgeldiniz ,ne güzel ses verdiniz her zaman bekleriz güzel yorumlarınızı :)Pvc yi Türkiyede kırtasiyelerde yada bir milyoncularda bulabilirsiniz ,daha önce kırtasiyeden 50 kuruşa aldıklarını buraya yazan annelerimiz olmuştu, bulursunuz inşallah,görüşmek üzere sevgiler :)

1 Ocak 2014 02:29

ben bu kitabı alırım. ayrıca aktivite kitabını da alırım. Gün gün aktivite mesela. harika olurdu.

1 Ocak 2014 09:25

@Nilgün Tam da hayallerimin peşinde koşma fırsatı bulduğum bugünlerde,yorumunuz bana o kadar enerji verdi ki anlatamam, hep istediğim, planladığım,burada da küçük bir başlangıç yaptığım gün gün aktivite kitabı projesini hayata geçirebilmek en büyük hayalim,gerçekleştirebilmemiz dileğiyle diyelim, olur da bir gün hazır olursa size hediye etmeyi de çok isterim :)) Bana verdiğiniz güç için tekrar çok teşekkür ederim,sevgiler :)

25 Kasım 2014 14:58

Çalışmalarınız gercekten harika ellerinize sağlık. Pvc ile kaplama nasıl yapiliyor aciklarsaniz cok sevinirim

25 Kasım 2014 16:29

@Gamze Açıkgöz çok teşekkür ederiz, pvc kaplama ile ilgili detaylı anlatımı linkte bulabilirsiniz, sevgiler:) http://etkaca.blogspot.com/2014/03/evde-utu-ile-pvc-nasl-kaplanr.html

25 Kasım 2014 20:58

Link aktif değil açamadim rica etsem tekrar gönderir misiniz

26 Kasım 2014 00:37

@Gamze Açıkgöz Linki yorum kısmına yazdığım için aktif olamıyor, ama adresi kopyalayıp arama çubuğuna yapıştırırsanız açılacaktır,sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca