Üçgenlerle Aynısını Yap

Planımıza göre üçgen kartlarımızla aynısını yap oyunu oynadık
Daha önce  Burada paylaştığımız kartları kullandık
Yere üç bölmeli bir tablo çizdik
İlk bölmeye kendi yaptıklarımızı koyduk

Yanına da aynısını Etka bey yaptı
Ikkk dedi mıkkk dedi ama öyle böyle bitirdi :))

Banta top yapıştırma oyununu Bişkek Parkta ki oyun alanında geçirdiğimiz bool hareketli 1 saatten mütevellit yarına devrediyoruz

Bu arada bugün Oğul Kuzusuyla salatalık turşumuzu yaptık, kendileri yıkadı sağolsun :))

Burda da yine bugün kış için hazırladığım yemeklik kırmızı biberler var :))

6 comments

1 Ekim 2013 04:12

aynısını yapma oyununuza bayıldım,etka tam kac aylıktı bu arada?
o turşu tadından yenmez etka nın eli değmiş :) harikasınızz gerçekten

1 Ekim 2013 12:47

Ne güzel oyunlar ve hazirliklar bunlar,cok begendim,hemen kartlarini hazirlamaliyim,normalde burda sekilleri ögretmek zorundayiz,ama bu sekilde daha zevkli olur,cok tesekkürler!

1 Ekim 2013 13:34

@göktuğ ile hayatcok tesekkur ederiz begenmenize cok sevindim :) Etka 33 aylik suan, 2 yasindan sonra ay hesabi yapmak zorlasti benim icin :) tursuya zaten bayiliyoruz boylesi nasil olur kimbilir :)) bir kac hafta sonra sonucu yazarim insallah :)

1 Ekim 2013 13:49

@Bir Terazi Kizi... cok tesekkur ederiz,cocuklar kendi dunyalarinda oyunla ogrenirler herseyi,en kalici ogrenmede severek isteyerek olan süphesiz,tüm gayretler bunun icin zaten öyle degilmi :) simdiden size kolayliklar ,kuzunuza da iyi eglenceler bol ögrenmeler diliyorum,sevgiler:)

31 Ekim 2013 21:13

Çok beğendim sitenizi harika neden daha önce görmemişim şaşırdım ! Süper herşey şöyle bir düşündüğümde ben çocuğumla hiç böyle oyunlar oynamıyorum hiç bişey yapmıyorum birşey yapmaya başladığımızda bırakmak bilmiyor belki de ondandır. Ama hiç birşey için geç değil bu aktiviteleri bende oğluma uygulayacağım artık oğlum 23 aylık. En azından tv den uzaklaşmış olur biraz

1 Kasım 2013 23:58

@Tugba Çocuklar müthiş bir öğrenme isteğiyle dolular değilmi, bende Oğlum hadi gel oyun oynayalım deyince Etkanın sevincini anlatamam :)23 aylık oğlunuz tam zamanı aslınada,düzene daha yatkın artık,zamanınızı değerlendirmişm olursunuz ,Biz de planlı çalışmaya 23 aydan itibaren başlamıştık :) her zaman bekleriz,sevgiler.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca