Diş Fırçalamada Bağımsız Dönem Başlıyor:)

Şuan saat tam olarak 23:00
Evet Türkiye'ye göre yaz saati uygulamasında 3, saatler geri alınarak kış saatine geçince de 4 saat ilerdeyiz
Bişkek yerel saatine göre 1 saat sonra yani 00:00 da yani yani tarihler 01.10.2013 olduğunda bizim aylık internetimizin kullanım süresi de dolmuş olacak :)
Yaa işte böyle :))
Çabucak yazımızı yazıp müsade istiyoruz yani :)

Öz bakım becerilerininden diş fırçalama alışkanlığını bağımsız gerçekleştirmesini kazandırmaya çalışacağımız bugünlerde Oğulcuğum için bir fırçalık macunluk yaptım
Boş bir konserve kutusunu peçete dekopajı yaparak kapladım
Banyoda boyuna uygun bir yere de astık.
İçine diş fırçasını macununu koydu önce
Sonra bir heves akşam yemeğini yedi
Koşa koşa banyoya geldi
Kollarını çekti

Diş fırçasını ve macununu aldı

Fırçaya birazcık macun sıktı

Sonra başladı Efe Abisi gibi fırçalamaya
Arada bir püskürttü :)))
Bayramda dikkatlice izlemişti Efe abisini
Dişlerini fırçalarken neler yapıyor  kaydetmişti :))

Sonra ağzını yıkadı
Musluğu kapattı
Fırçasını ve macununu yerine kaldırdı :)
Vee mutlu son  :))

2 comments

1 Ekim 2013 04:13

maşallah yakışıklı kuzuma,göktuğcuk için de böyle bir altyapı hazırlasam fena olmaz hala taburesiz ulaşamıyor macunu ve fırçasına :)

1 Ekim 2013 23:22

@göktuğ ile hayat Etkanin Ilk sut disleri ciktigindan bu yana parmaga takilan slikon dis fircasiyla hep ben kendim fircaliyordum,aslinda hala oyle yapmak istiyorum,daha cok icime siniyor,ama artik bir yerden baslamali dedik,ve fircasini teslim ettik:)) sizde eminim cok faydasini gorursunuz:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca