'İyi ki Doğdun Oğlum '

Bu yazımızda
Doğum Gününden Kareler Gelsin
Not: Babamız işte olduğu için fotoğraf çekme işi anneye kaldı :) e biraz acemi işi oldu haliyle :))


Mönüde
Tokat kuru biber dolması
Sarımsaklı yoğurtlu cabla sarma
Haşhaşlı ve sade katmer
Elmalı kurabiye
Makarna salatası
Kırmızı lahana salatası
Çocuklar içi kayısı ve üzüm kompostosu


Veeeee
Tamamen anne emeği 2 şeklinde pasta
Hemen pastamı anlatayım :))


Pandispanyayı cahidejibek.com daki tarifle hazırladım.
Bir normal ölçü klasik yuvarlak borcam tepside bir tane de yarım ölçü ile klasik dikdörtgen borcamda pandispanya pişirdim.


Ve aynen burdaki gibi pandispanyaları kesip bir araya getirerek 2 pastamızı hazırladım.


Üzerinide sevgili dostum Gülhan Hoca'mın tavsiyesi üzerine pişmaniye ile süsleyip bonibon şekerlerle renklendirdim.
Ben bayıldım bu rakamlı pasta işine :))


Hadi yiyelim artık değilmi :)


2 şeklini verdiğimiz pandispanyalardan kalan kısımlarını bir araya getirip kardan adam pastası yaptık.
Akşam ailecek Anne-Baba-Etka kutlaması için hazır oldu pastamız. 


Defalarca üfledi Etka mumu,söndürdü yakmamızı istedi sonra yeniden söndürdü :) her defasında güldü güldürdü :))

Canım Oğlumuz İyi ki doğdun ,İyi ki bizimlesin...
Seni çok seviyoruz...

40 comments

13 Ocak 2013 23:44

nice guzel yillara....

13 Ocak 2013 23:53

Teşekkür ederiz Teyzesi, SiZede Atahan'la sağlıklı mutlu hayırlı güzel bir ömür diliyoruz:) sevgiler

14 Ocak 2013 00:41

Sağlıklı, mutlu nice yıllara inşallah..
Pastanız ve tüm detaylar harika görünüyor, ellerine sağlık:)

14 Ocak 2013 00:53

Çok sağol canım beğendiğine sevindim :) laf aramızda bu sene pastamı bende çok beğendim:) umut vadediyor:)

14 Ocak 2013 01:26

Doğumgünü postları favorim,hele ki anne kendi elleriyle hazırladıysa bir başka güzel oluyor.Pastaya bayıldım,kocaman ve çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Nice yıllara,sağlıkla ,mutlulukla:)

14 Ocak 2013 01:30

Evet evet evet bherşeyi kendimiz hazırladık :)) 10 puanı hakettik :))
Çok teşekkür ederiz canım , pasta hakikaten çok büyüktü ama babasına bile kalmadı :) Akşam kardan adam pastadan yedik bizde :)

14 Ocak 2013 02:19

İnsanın kendi elleri ile birşeyler hazırlaması, üretmesi cok guzel bir duygu...ne guzel ETka ve misafirlerin için verdigin emeklere fazlasıyla değmiş, sen mutlu...ETka mutlu...afacanlar mutlu...HEP MUTLU OLUN!!!

14 Ocak 2013 02:37

SAğlık, mutluluk ve huzurla geçireceği upuzun bir ömür dilerim Etka'ya... Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor herşey. Son resme bayıldım, maşallah çoook tatlı...

pastanız çok güzel görünüyor. rakamlı pasta iyi fikir, tuttum :)

14 Ocak 2013 04:23

Nice mutlu yıllara Etka...
Pasta bir harika olmuş detaylar için teşekkürler.
Oğlumun doğum gününe fazla kalmadı bende mi yapsam :)
Sevgiler...

14 Ocak 2013 04:27

nice yaşlara Etka oğlan.sağlıkla huzurla.herşey harika gözüküyor.eline sağlık annesi

Adsız
14 Ocak 2013 05:32

herşey harika olmuş :) ellerinize sağlık hele pastanıza bayıldım :) Etka da şanslı miniklerden maşallah :)

14 Ocak 2013 12:58

Ne mutlu ne mutlu!
Beraberce bir sürü doğum günü kutlayın sağlıkla inşallah! Bu arada, ellerine sağlık. Pasta çok süper görünüyor!

14 Ocak 2013 13:22

Pastanız ve konseptiniz çok Guzel nice senelere böyle mutlulukla girin ins.

Nice yıllara yeni yaşı kutlu olsun Etka'nın:)

14 Ocak 2013 15:55

Mutlu yıllar! Harika bir pasta olmuş, ellerinize sağlık :) Nice güzel ve mutlu yıllar diliyorum.

14 Ocak 2013 17:33

Nice yaşlara, benim oğlum ile aralarında 1 ay 10 gün var. Biz abiyiz:) Bu arada ara sıra fotoğraflarda görülen sofra örtülerine bayıldım. Sanırım Tokat dokuması :)

Selamlar, sizi ilgi ile takip ediyorum

Yolunuz düşerse sayfama beklerim:)

14 Ocak 2013 18:06

Mutlu yıllar, daha nice yaşlara inşallah, fotoğraf harika olmuş niye öyle diyorsunuz çok güzel yakalamışsınız anları :)
Sevgiler

14 Ocak 2013 20:57

@gulsenz
Gerçekten öyle :) burda pasta yaptırma imkanımız yok, olsaydı da ben oğlumun pastasını yine kendim yapardım:) hepsinden öte ben de çok mutlu oluyorum böyle olunca :) sevgiler

14 Ocak 2013 21:02

@barisingunlugu
Teşekkür ederiz Pınar teyzesi :) O resmi resimde ki ışıltıyı bende çok seviyorum :)

14 Ocak 2013 21:05

@smyrna
Bende acaip sevdim yapımı da oldukça kolay :) denemeyi düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye ederim :)

14 Ocak 2013 21:10

@elif sevim ceyhan bence kesinlikle yapmalısın canım :) emek verdiğin en güzeli bence :) hele ki 4 en kolayı dikdörtgen fırın tepsisiyle bile olur:) heyecanla bekleyeceğim pastanı,sevgiler

14 Ocak 2013 21:12

@borakusu
Teşekkür ederim canım darısı Boramın 3. Yaş gününe inşallah

14 Ocak 2013 21:28

@halide kırak
Pastaya bayıldım çok güzeldi gibi yorumlara da ben bayılıyorum:))) oğlumun doğduğu gün ötesi varmı, o günü kutlama pastası, çok önemliydi benim için:) beğendiğine çok sevindim canım! Her annenin hissettiği gibi ben de çok şanslı bir anneyim, sevgiler

14 Ocak 2013 21:33

@ZeyneP
En güzel ifade eden tek kelime belki gerçekten, ne mutlu :))
Darısı Adı gibi gül yüzlü GülBilge'nin 1 yaş doğumgününe, hissedebilene ne mutlu :)

14 Ocak 2013 21:40

@Yusuf ve Yunus`un annesi Denizciğim teşekkür ederiz konseptte çok tereddütte kaldık en son Etka'nın gördüğünde hoşuna gidecek olanda karar kıldık, inekler ve atlar :)) anne için de gökkuşağı:))

14 Ocak 2013 21:44

@Ada ve biz(ama ıssız değiliz) çok teşekkürler canım büyüyoruz, zaman hızla akıyor. Daha dün gibi 40ı ne zaman çıkar diye tek tek gün saydığımız :)

14 Ocak 2013 21:47

@Benden Bizden
Valla ne yalan söyleyin pasta ile ilgili yorumlara ayrıca çok seviniyorum :)) çok teşekkür ederim tadı da güzeldi imkan olsaydı da hep birlikte kutlasaydık :)

14 Ocak 2013 21:50

@Mahzun Prenses
Öyle mi , abimizsiniz yani:) sofra örtüsü Tokat baskısı evet canım:) sitenizi ziyaret ettim ve yaptıklarınıza da bayıldım hepsi birbirinden lezzetli görünüyor:) görüşmek üzere

14 Ocak 2013 21:52

@nazli fotoğraf çekimi gerçekten bana göre değil zannediyorum, eşimin işi o. Ya da eşim zaten çekiyor diye ilgilenmedim hiç:) bilmem yarım falan olunca ortalamamış gibi geldi , olurmu hiç perspektif vermişsin diyor eşim :)

15 Ocak 2013 02:32

iyiki doğmuş yakışıklı uzun sağlıklı bir ömrü olsun inşallah

15 Ocak 2013 19:23

2. ve son fotoğrafa ayrı bir bayıldım, hepsi çok güzel olsa da :)
Yakışıklı surat, nice güzel güzel yaşların olsun, sevgiyle, mutlulukla upuzun bir ömrün olsun :)

16 Ocak 2013 00:48

@Durucayaşamak
Durucayaşamak
Âmin canım inşallah, annelerinin babalarının kuzuları onlar, Allah evlatlarımızı maddi manevi her türlü kötülükten korusun inş,sevgiler

16 Ocak 2013 01:07

Evet ya en kolayı gibi görünüyor. Oğluşum da ne kadar sevinir :) Bende güzel yorumlarını bekleyeceğim.
Sevgiler...@Etka

20 Ocak 2013 04:08

nice nice sağlıklı, huzurlu beraberce geçireceğiniz yıllarınız olsun :)

13 Şubat 2013 02:23

Masallah cok tatli allah saglik ve mutluluk icinde nice yillar nasip etsin....

Adsız
17 Ocak 2014 20:38

HEP güzellikler ciksin karsina etka Annecigin gibi yüreğin hep isik saçsin başka yüreklere hem bu dunyada hem ahirette Rabbim de seni en az anneciğin kadar sevsin..
Muhammedin annesi

18 Ocak 2014 11:25

@Esen Can Güzel yorumun ve içten dileklerin için Çok teşekkür ederiz Esen Ablacığım,sevgiler :)

18 Ocak 2014 11:26

@emreyle hayatCanım çok teşekkür edeim,sevgiler:)

18 Ocak 2014 11:53

@Ferdane çimen güzel yorumunuz için Çok teşekkür ederiz, sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca