Etka'ca Taşıtlar Kitabı - Vehicles

Etka'ca "ev yapımı kitaplar" serisine taşıtlar ile başlıyoruz.


Hem Etka'nın rahatça kullanabileceği, hemde içindeki resimleri renkleri ve şekilleri ile bizim istediğimiz gibi kendi kitabımızı kendimiz yapmaya karar verdik.


İlk kitabımız taşıtlar, nasip olursa ihtiyaç oldukça bir kitap yapıp çıkarma peşindeyiz, ve kısmet olursa ilerleyen zamanlarda içine küçük hikayeler yazmayı da istiyoruz.


Bu kitabımızı Türkçe ve İngilizce olarak hazırladık.Anlaşılır bir resim, solda Türkçe ve sağda İngilizcesi.


Kitabımızı ilk etapta sert pvc olarak bastık, bir kenarından ısıttığımız çivi ile delip anahtarlıklardan çıkardığımız halkalarla birbirine bağladık. Bizce güzel ve sağlam bir şey oldu.

Kitabımızı burada da paylaşalım, inşallah başka anne babalarında işine yarar.Aşağıda ki fotoğraflara tıklayarak baskı için hazırladığımız boyutlarını bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.


37 comments

16 Ocak 2013 02:24

Ellerine saglık yine keyifli bir çalısmaya imza armişsin ve bizimlede paylaştığın için cok teşekkür ederim. Ufak bir tavsiyem olacak eger ev tipi laminasyon cihazı alırsanız hiç baski yaptırmaya gitmeden evdeykende müthiş calismalar gerçekleştirebilirsiniz. Ben evde kendim monozebra kartlari hazırlayıp lamine etmiştim cok dayanıklı ve hazırlarından daha da guzel olmuştu :))

16 Ocak 2013 03:48

çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.müsadenizle bende alıcam. ben kitap değilde kart olarak kullanmayı düşündüm.2 şer tane yazdırıp hafıza oyunu oynarız inş.büyük kartları daha çok seviyor oğlum. birde denizaltı ve uzay mekiğinin ingilizcelerini bilmiyoruz henüz.onları öğreniriz pratik yaparız :))

16 Ocak 2013 04:25

Emeğinize sağlık. Gerçekten harika olmuş. Güle güle kullansın oğlunuz. Sevgiler...

16 Ocak 2013 13:14

@gulsenzevet bende istiyorum ama eşim gerek yok diyor :) ütü ile yapışan kaplardan aldık orijinal kaplama gibi oluyor:) makinayı da bilmediğim için bu bana pratik geldi ben bi kaç kez daha bastırayım alalım diye inş

16 Ocak 2013 13:16

@Meşgul Annesüper fikir :)) bizde bir kaç hafıza kartı hazırlayalım hemen , çok teşekkürler fikir için

16 Ocak 2013 13:18

@Eymen'im teşekkür ederiz canım :) benim de dün erkek kardeşimin oğlu oldu , adını Eymen koydular :)) Adıyla hayırla sağlıkla yaşasın Eymenler inş, sevgiler

Çok güzel bir çalışma olmuş canım,çokta yararlı hem ingilizce hem türkçe kelimleri iyi düşünmüşsün ellerine sağlık:)

17 Ocak 2013 00:50

Bendeki cok büyük degil ve kullanmasida cok pratik, bastırmakta yarar var :)) eminim senin gibi yaratıcı birisi nelere imza atar nelere...

Adsız
17 Ocak 2013 01:14

İşin içine böyle emek girerse bereketi çok olur inşaAllah...

17 Ocak 2013 01:30

Hakikaten çok cici olmuş,ellerinize emeğinize sağlık.
Sevgilerimle..

17 Ocak 2013 02:11

paylaşımınız için teşekkürler.bende şimdiden hazırlıklara başlayayım diye kaydediyorum. benim ikizler 16 aylık ne zaman başlamalı acaba daha ağzını burnunu zor gösteriyorlar:))

17 Ocak 2013 13:39

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Hem pratik hem göz alıcı, eminim elinden düşürmeyecektir Küçük Bey :)

18 Ocak 2013 06:22

canımmm :)) ellerinee sağlık yine :)) harika olmuş.
bu benim de hayalimm..hikayeler yazma işi!! ama resimlendirme kısmını fena yapmaktan çekiniyorum:) kendim çizsem ,çocuğun görsel zeka tümden yitecek:))
hikaye yazdığında,resimlendirmeyi nasıl yapmayı düşnüüyorsun :)) fikir ver hele :))

Öperim 2 yaşındaki koca danamı da annesini de:)

18 Ocak 2013 15:48

@Ada ve biz(ama ıssız değiliz)
Beğenmemişse çok sevindim :) evet ingilizcelerini yazdık , şimdi bizim için erken ama elbet öğreneceğimiz günler de gelecek :))

18 Ocak 2013 15:51

@gulsenz
Gördüm o küçük olanları canım hatta burda Çin'den geldiği için daha uygun fiyatları :) çok elektroniğe gömüldük diye eşim istemiyor :(

18 Ocak 2013 15:53

@aileBizinşallah canım bizim için de değerlendirmek isteyen başka annelere babalara da faydalı bereketli olur :)

18 Ocak 2013 16:01

@** ZEL ** saol canım :) böyle güzel yorumlar da alınca daha bir hevesleniyor insan :) eşim yeni kitaplar için çalışmalarına başladı bile :)

18 Ocak 2013 16:09

@İKİ MELEK :) oy yesinler kuzuları :) ses keseleri , duyusal torbalar, havuzlar, Sürprizli torbalar, şişeler bugünlerde kurtarıcınız olabilir :) kolaylıklar diliyorum:))

18 Ocak 2013 16:10

@Benden Bizdenaynen canım',öğle uykusuna geçerken kitaplara bakarak uyur hep bugünlerde de favorimiz bu kitap oldu :) sevgiler

18 Ocak 2013 16:13

@Oyuncu AnneEşim acaip destekliyor beni aslında yaz bişeyler diyor ama ben cesaret edemiyorum :) sorma bende farklı değiim çizim konusunda çöp adamdan öteye geçemez becerim :) bakalım az bi düşünmeli üstünde :)

19 Ocak 2013 23:45

Bu kitap arika,ellerine sağlık:)Umarım istediğin kitabı en kısa zamanda basarsın:)Blogunun sol tarafındaki zürafayı çok seviyorum,çok tatlı,belki onu da diğer kitabınıza koyarsın,öpüyoruz:)

Adsız
19 Ocak 2013 23:58

çok güzel ve ne kadar profesyonel olmuş,o kadar takdir ediyorum ki tüm emeklerinizi ve Etka'yla tüm aktivitelerinizi,oya gibi işliyor,özenle eğitiyorsunuz onu ne güzel

20 Ocak 2013 04:04

aaa bu süper olmuş, peki nasıl oldu, yani bu çıktıları alıp ne yaptınız, çok beğendim, bende yapabilir miyim ki?

21 Ocak 2013 14:29

@tubanne :)) teşekkür ederiz tubacım güzel dileklerin için :)) fikir bile heyecenlandırıyor beni :)) zürafayı bende çok seviyorum :)) babamızla ve oğluymuş onlar eşim özellikle ekledi :)) sevgiler

21 Ocak 2013 15:50

@ÖZGÜN HAYATçook teşekkür ederiz, her anne baba evladı için elinden geleni yapar, ben de bu sene evde olmamızı değerlendiriyorum oğlumla:)) yorumun o kadar mutlu etti ki bizi, öyle motive oldum ki anlatamam :)) tekrar teşekkürler, sevgiler

21 Ocak 2013 15:53

@emreyle hayat İlknurcum sayfaları bilgisayarda hazırladıktan sonra direk A4 Pvc 'ye çıktı aldı eşim, kenarlarından kesip kitap haline getirdik. Renkli Yazıcı'dan çıkarıp lamine de edilebilir :) yapabilirsin tabi :))

22 Ocak 2013 03:33

Sitenize bayıldım özelliklede bu kitapçığa.Oğluma bir an önce yapacağım.O kadar çok aktivite paylaşmışsınızki okurken çok zevk aldım.Evde çocuk yetiştirmek en başlarda zordu fakat birlikte böyle güzel aktıviteler yaptıkça hem o hem ben dahada zevk almaya başladık.Devamlı izleyiciniz oldum bugün itibariyle :)Benimde bloğuma beklerim :)))) tepehomegiller.blogspot.com

22 Ocak 2013 03:38

çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :)

22 Ocak 2013 14:40

@Ebru Tepeçok teşekkürler bu güzel yorumunuz için :)) hoşgeldiniz ne iyi ettiniz :)) ben de aynen ilk zamanlarda çok sıkıldım , yemek yer uyurdu sürekli çok sıkılırdım :)) şimdilerde bizde aktiviteler yaptıkça o da ben de mutlu oluyoruz , zaman daha çabuk geçiyor :)) hemen uğradım bile blogunuza, güzel paylaşımlarımız olsun :)) sevgiler

22 Ocak 2013 14:41

@nokuruncocuklari
Teşekkür ederiz beğenmenize sevindim :)) devamının gelmesi adına motive oldum :)) sevgiler

Adsız
24 Ocak 2013 23:53

PVC KAPLAMA KAĞIDINI TÜRKİYEDE TÜM KIRTASİYLERDE BULABİLİRSİZ HATTA BİRMİLYONCULARDA BİLE TANESİ 50 KURUŞTAN ALDIM BEN

Adsız
1 Şubat 2013 02:55

merhana bende kitabı oğluma yaptım çok beğendi sitenizi merakla takip ediyorum ve oğlumla da uyguluyoruz henüz 17 aylığız :)

2 Şubat 2013 01:04

@Adsızevet canım kaç yıl önce ödev teslim ederken kapladım bende, kolay bulunabilen birşey:)) teşekkürler yorumun için

2 Şubat 2013 01:06

@Adsızmaşallah siz daha erken başlamışsınız ne kadar güzel :) her zaman bekleriz, sevgiler

5 Temmuz 2013 15:57

Merhaba ellerine sağlık çok güzel olmuş,ilk fırsatta bende oğluma yapıcam 15 aylık :) Kamyon resimlerini çok seviyo bu kitaba uyabilecek şirin bi kamyon resmi nerden bulablirim?

11 Temmuz 2013 18:01

@Özge Çakar hoşgeldiniz, çok teşekkürler, Allah bağışlansın evladınızı, elimde oğlunuzun seveceğini düşündüğüm bir kaç kamyon resmi var , mail adresinizi yazarsanız ilk fırsatta göndereyim inşallah:) sevgiler

Adsız
22 Mart 2014 03:40

Selamlar, ben de sizi bir süredir izlemeye aldım, ilham kaynağı oldunuz bize... Cok heveslendim ben de baslıyorum artık. Sizin kadar becerikli olamasam da yavaş yavaş geliştiririm kendimi umarım. Bu kitapta olmayan güzel bir motor resminiz varsa sizden rica edecektim, benim oğlum da motor delisi, bu arada iki yaşına girmek üzere. Etka simdi abi olmuştur herhalde... Bir de sorum olacak, nasıl bir pvc kullandiniz, ben bugün kirtasiyeden aldim ama ona direkt çıktı alınmaz sanırım?

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca