Bugünden Kareler

Havalar hala soğuk,rüzgarlı, yağmurlu...
Ümit ediyorum yarından sonra güneş görürüz
Bugün oyun hamuru yaptık Etkayla Burada ki tarife göre
Üşenmedim tek tek, renk renk  pişirdim :)
Büyğk ölçü ile yaptım aslında, ama renklerin karışma ihtimaline karşı (ki bu yüksek bir ihtimal:) yumurta kadar parçalar koparıp oynadık
Oyun hamuru ile minik toplar yapıp gökkuşağını tamamlama görevini, ite kaka,bata çıka tamamlamaya çalıştık
Daireler çok fazla geldi Etka oğlana :)

Hamurdan minik parçalar kopardı,elleriyle yuvarlayıp top yaptı

Sonra topları sırayla renklerin üzerine yerleştirdi
Anne destek kuvveti de dört beş tane top yaparak yardımcı oldu tabi:)

Yazdırılabilir boyutu:)

Akşam da kaşıkla top taşıma oyunu oynadık

Daha önce okulda çocuklarla oynamıştık,çok eğlenmişti Etka
Ama bu sefer o kadar eğlenmedi,üzerinden henüz bir iki ay da geçmiş olsa basit geldi galiba
E zorlaştıralım o vakit dedik:)
Kaşığı dudaklarıyla tutup taşımayı denedi bir kaç kez
Daha sonra kendi bulduğu oyunu oynadı, kaşığı raket gibi kullanarak topa havada vurmaya çalıştı:)
Erkek Çocuk = Aksiyon :)

4 comments

30 Nisan 2014 11:48

Oturup bu kadar oynaması bile mucize , erkek çocuk deyince:))Gökküşağı çok güzelmiş canım:)

30 Nisan 2014 13:21

senin gibi marifetli bir anneyi gerçekten yürekten tebrik ediyorum canım...

1 Mayıs 2014 00:06

Blogunuzu çok beğeniyorum.Dolu dolu ve cok egitici.Öncelikle sizi tebrik ediyorum.Ve tesekkür ediyorum boyle egitici faaliyetleri paylaştığınız icin

2 Mayıs 2014 23:28

aktivitelerinizi yapmaya çalışıyoruz bizde kızımla :)
sevgiyle..

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca