Bir Güzel Beklenti..

Dün güzel bir Perşembe olmasının yanında ayrıca bizim için çok da değerliydi.
Öğleden sonra telefonum çaldı :)
Arayan Eşimdi :))
Tahmin et çok sevineceğin birşey oldu dedi :)
Cümlesinin bitmesi üzerine söylediğim ilk şey : Duamı geldi...
Şimdiii şöyle 2 yıl kadar öncesine dönelim :)
Oğlumuz doğduğunda ismi çoktan hazırdı: Etka...
Dualarla karşıladık her anne baba gibi...
Etka gibi adına yakışır olsun, adına yakışır yetişsin inşallah ...
Babası göbek bağını kestiğinden itibaren Etka bir bireydi artık :)
Kendi kararları olan , kafasına göre takılan :))
2 yıl 3 ay geçti ...
Ve ben düne kadar 'Bir Güzel Beklenti' içindeydim...
Sadece eşimle paylaştığım ve sakın kimseye söyleme dediğim..
Başkalarında gördükçe içten içe gıpta ettiğim ama sabret elbet bize de gelecek dediğim..
Elime aldığım kadar gelişini beklemesi de kıymetli olan 'Bir Güzel Hâl' işte :))
Çok uzaklardan, isminin geldiği yerden bir dua geldi Etka'ya
'Kıtmîr Duası'...
Gelişi de geldiği 'Yer de'  çok kıymetli bizim için...
2 yıldır beklediğim, geleceğinden emin olarak beklediğim 'Bir Güzel Dua'

2 yıl sonra eşimin sorusu üzerine aklıma gelen ilk şey akşam ellerimdeydi...
Nasıl şükretmeli, ne demeli, nasıl ifade etmeli bilmiyorum ...

Canım Oğlum, Etka'm...
Yanlız olmadığımızı bilmek için bir dua bu...
Unutmamak için bir hatırlatma...
Geri durmamak için bir uyarı...
Layık olmak için bir fırsat bu...

Ömür boyu seninle olsun...
'Hayırlı Ömrün Olsun...'

29 comments

5 Mayıs 2013 11:43

Maşallah.ne güzel bir haber almışsınız.İnşallah oğlun adı gibi olur ve o yolda yetişir.Güzel dualarınız hep oğlunuzla olsun...

5 Mayıs 2013 12:32

@Şule YANIK Amin Canım inşallah,bizede öyle yetiştirebilmek nasip olur inşallah,sevgiler

İlk gördüğümde anlamını ve manasını bilmiyordum ama sonra öğrendim ne demekmiş bu güzel dua ..

Hangi güzelliklerden gelirmiş.
Öyle çok sevindirici ki beklediğiniz kadar sevindiğiniz kadar varmış..
unutmamak
geri durmamak
layık olmak......

Aliye Zeynep:)
6 Mayıs 2013 15:38

Etkanın kendısı de aslında oyle degılmı annesı.o uzun ve kımselerın bılmedıgı bır bekleyışten sonra gurbet elde yalnızlıgınızı unutturmak ıcın bır armagandı Rabbımızden.bır anbıle gerı durmamanız ıcın bır hatırlatma ve yorgunluga dusecegınız anda ona sarıldıgınızda pırıl pırıl parlayan gozlerıyle ıcınızı ısıtacak bırıcık guc kaynagınız degılmı.sımdı ıse ıkı kutlu dua bır araya gelmiş. Bıze ancak amiin demek duşer.çok şükür Rabbım sana.sen Etkamıza hayırlı saglıklı bereketlı anne babası ve butun sevdıklerıyle bırlıkte senın razı oldugun bır omur lutfet Amiin

8 Mayıs 2013 06:58

çok sevindim . İnşallah hayırlı bir ömrü olur. Salih bir evlat olur

10 Mayıs 2013 19:51

Darısı diğer çocuklarınızın başına olsun. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

sule
12 Mayıs 2013 22:28

hocam ogulcugunuz anneler gununuzu bırazda babasının destegıyle kutlamıstır sanırım.gercekten sızın gıbı bır anneye emanet edıldıgı ıcın cok sanslı etka.bende sızın gıbı bır kardese dosta sahıp oldugum ıcın cok sanslıyım.anneler gununuzu en ıcten dıleklerımle kutluyorum

15 Mayıs 2013 00:44

Duayı cok merak ettim
Yorumdan sonra hemen araştıracağım

Sizi böyle mutlu etmiş, ferahlatmış
Adınıza çok sevindim

15 Mayıs 2013 01:03

@Bizimkisi Masal gibi biraz... öncelikle gecikmiş cevap için özür diliyorum, bir iç muhasebeyle geçti zaman , layık olmak ne demek yolunda olsak yetecek şuan... Sevgiler

15 Mayıs 2013 01:06

@Aliye Zeynep:) Ablam Allah razı olsun yine bir Ufuk açtınız önümüze,yeni bir bakış açısı, yine dolu dolu cümleler hepsinde neler var anlayacak, anlamakla sindirmekle geçti bir kaç günümüz , Allah razı olsun, yanlız bırakmayın bizi...

15 Mayıs 2013 01:07

@nihal baysal koçer ne güzel bir dua, çok teşekkür ederiz :)

15 Mayıs 2013 01:09

@Bak Bu Harika teşekkür ederiz, hoşgeldiniz , ne iyi ettiniz :) sizde ne kadar güzel şeyler paylaşmışsınız blogunuzda , her zaman bekleriz,sevgiler

15 Mayıs 2013 01:13

@sule Canım Ablam Allah razı olsun , bir demet karanfil ve daha çok baba-oğul keyfi için alınan ama anneler günü hediyesi kisvesine bürünmüş bir hamakla kutlandı günümüz :)) Rabbim evlatlarımızın güzel günlerini göstererek güldürsün yüzümüzü inşallah , sizin de anneler gününüz kutlu olsun :)

15 Mayıs 2013 01:16

@Adanın Annesi bir yüzünde Kuran'ı Kerim'den ayetler ,diğer yüzünde de Ashab-I keyf in isimleri yazılı. Güzel bir dua :) nazik yorumunuz için ayrıca çok teşekkür ederim, görüşmek üzere :)

16 Mayıs 2013 14:26

Duanız da adınız da çok güzel. Darısı bize inşaallah.Biz de 40. haftamıza geldik.Bugüz yarın kızımızı bekliyoruz. Lütfen bize de dua edin. Yorumumu gören herkesten dua bekliyorum.

16 Mayıs 2013 16:30

@ESMA KOCAne kadar guzel ,ne kadar heyecanli ,sukre vesile bir bekleyis :) Rabbim saglikla hayirla kucaginiza almayi nasip etsin :)

20 Mayıs 2013 01:42

çok güzel anlatıyorsunuz günlük yaşantınız ve oğlunuza bayıldım.Allah bağşlasın.gülüçükler hiç bir zaman yüzünden eksik olmasın sevgilerimle

20 Mayıs 2013 01:51

@Afife Eşkil Ablacım hoşgeldiniz, ne güzel bir dua bu böyle, Âmin inşallah..., oğluma yazdığımı unutmamaya çalışıyorum hep, doğru yolda olduğumuzu hissettiren yorumunuz için ayrıca çok teşekkür ederiz, sizde ne kadar güzel işler yapmışsınız bayıldım hepsine , ellerinize sağlık :) görüşmek üzere, sevgiler

20 Mayıs 2013 12:41

uzun uzunn ziyaret ettim sayfanızı Etka'yı tanıdım ve Etka'nın anne babasını... Ben 54 yaşındayım bu ziyaretimde Etka'nın annesinden çok şey öğrendim... Uzunnnn, sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşamınız olsun...

Sevgimle.......

20 Mayıs 2013 15:46

@ERÖZ Nurayestagfirullah , rica ederiz, hoş geldiniz:) ne kadar naif yorumunuz, çok teşekkürler :) asıl bizim sizlerden öğreneceğimiz o kadar çok şey var ki, yaptıklarımız o deryada bir damla belki :) çok mutlu ettiniz bizi, her zaman bekleriz ,sevgiler:)

23 Mayıs 2013 17:33

Merhaba blogunuza bayıldım aktiviteleriniz harika gerçekten..
Her ayrıntı ayrı ayrı güzel.
Benimde 19 aylık kızım var henüz bu kadar yogun aktivite yapamıyor olsak da kendimizce oyunlar oynatmaya çalışıyorum bundan sonra blogunuzun sıkı takipçisi olucam ve kızıma uygulamaya geçicem.. Güzel fikirleriniz ve paylaşımlarınız için çok teşekkürler.. Bende bloguma beklerim :)) Sevgiler..

23 Mayıs 2013 23:13

@serraninannesi hoş geldiniz :) 20. Aydan itibaren yazmaya başlamıştık bizde :) aydan aya çok şey farkediyor çocuklarda , yavaş yavaş kurallı oyunlara alışıyorlar, düzene masa başı aktivitelerine alışıyorlar, ince motor becerileri gelişiyor, sizinde önünüzde çok keyifli bir süreç var :)) çocuğunuzun gelişimine adım adım şahit olacaksınız ne mutlu :) içten yorumunuz için ayrıca teşekkürler, her zaman bekleriz, sevgiler:))

18 Ağustos 2013 19:36

O duayı bende kızımın üzerinden hiç çıkarmıyorum yaklaşık 31 aydır. Rabbim evlatlarımızı korusun onlara ferahlık versin bizlerede onları Rabbe kul olarak yetiştirme imkanı versin inş... Bu arada bloğunuz çok hoşuma gitti artık takipteyim...

21 Ağustos 2013 01:07

@nur erhamdolsun maşallah ne güzel bu kadar uzun zamandır sizinleymiş duanız, biz çok bekledik yukarda da bahsettiğim gibi, kavuştuk ama çok şükür :) Ne güzel dua etmişsiniz böyle,amin diyelim inşallah :) bu arada hoşgeldiniz blogumuza ,oğlumuza hatıra olacak inşallah bütün bu yazılanlar, sizi de her zaman bekleriz,yorumunuz ayrıca çok mutlu etti bizi,görüşmek üzere,sevgiler:)

11 Aralık 2013 03:59

merhabalar öncelikle bloğunuza bayıldım ayrıca sizi bulduğuma çok mutlu oldum sıkı takipçilerinizdenim bundan böyle :) çok beğendim isminide duanızıda sorumu mazur görün bende nasıl sahip olabilirim bu güzel duaya ?

11 Aralık 2013 22:37

@kübra karakan Hoşgeldiniz,yorumunuz da bizi çok mutlu etti :) Kıtmir duası NT kitapevlerinde satılıyor diye biliyorum ,nette de satışı var mı araştırmak lazım. her zaman bekleriz blogumuza,sevgiler :)

12 Aralık 2013 04:27

çok teşekkür ederim bu arada bloğunuzdaki bir iki aktiviteyi ve mancınağı yaptık oğlum Eymenim çok eğlendi bunu sizin güzel paylaşımlarınza borçluyum. Etkayla ve tüm sevdiklerinizle sağlıklı , mutlu, hayırlı bir ömür geçirmeniz dileyimle...

Adsız
27 Aralık 2013 20:29

Ya ben çokmu kalın kafalıyım. kaç kere okudum yazınızı hiç bir şey anlamadım.kusuruma bakmayın

27 Aralık 2013 23:48

@AdsızEstagfirullah , inanın Benim,Oğlum ve Eşim için çok şey ifade ediyor her cümle, ayrıca herkes herşeyi anlayacak diye birşey yok ,sıkmayın Canınızı :) aklınıza takılan bir şey varsa yazabilirsiniz, her zaman bekleriz, sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca