Kaktüs Denge Oyunu

Hayat her zaman herkese pembe bir dünya sunmuyor evet
Ama size ne sunmuşsa, onun güzel tarflarını görmeniz gerektiğini öğretiyor.
Ve ancak bununla mutlu olabileceğinizi de...
Buraya (Kırgızıstan'a) geldiğimiz ilk günlerde, gri bir şehirle karşılaştık
Soyvet döneminden kalma aynı tip, aynı renk, aynı model binalar. Eşyalar bile çoğu evlerde hala aynıydı.
Çok bi' beklentimde yoktu zaten. Nerde yaşadığın değil ne yaşadığın önemli değilmiydi :)
Kırgızistan, dağları, soğuğu gibi çetin bir ülke aslında. 
Temiz havasını, sularını, soğuğunu değil ama dağlarını seviyoruz.
Buranın nimetlerinden biri de oyuncaklar
Çok gereksiz boş oyuncaklar da var, aktivite yoğunluklu, amaçlı oyuncaklar da.
Arayıp bulmak lazım :)
Fiyatlar da Türkiyenin neredeyse yarısı.
Bu kaktüs denge oyuncağı da son Dordoy ganimetlerinden :)

İnternetten baktım fiyatları uçmuş resmen
Ne kıymetli bir oyuncakmış:)
Türkiye'ye giderken hediye götürmeyi düşünüyorum

Çok iyi konsantrasyon gerektiriyor. 
Kaktüsün her tarafına eşit ağırlıkta parçalar takmak gerekiyor ki devrilmesin.

Parmak kaslarını da güzel çalıştırıyor

Biz 2 kişi oynuyoruz genelde. Kim takınca düşerse o kaybediyor:)

işte böyle:)
zorluklarına,uzaklığına, yanlızlığına rağmen seviyorum burayı, kalp :)

7 comments

17 Aralık 2015 14:51

Çok güzelmiş gerçekten. Dordoy markası mı oluyor. Bir internette aratıp uygun fiyata bulursam ben de almak istiyorum. Hem uçak ya da uzun araba seyahatlerinde de çok güzel oynanır. Benim kızım çok sıkılıyor. Boyutu da taşımaya müsait sanırım.

17 Aralık 2015 16:09

Bizim Bilgiç bayılırdı buna:-) Tahtalarla imkânsız kuleler yapardı küçükken, nasıl dengede durur hiç anlayamazdım :-)

18 Aralık 2015 00:22

Internetten nerde gordunuz gercekten cok hos bulsak ta alsak

24 Aralık 2015 08:59

@Cicideko Dordoy Kırgızistan'ın en büyük açık halk pazarı. Küçük bir köy kadar vardır büyüklüğü. PArçaları kolay kaybolmayacak kadar büyük:) evet yolculuklarda çok işe yarayacağa benziyor:)

24 Aralık 2015 09:00

@Handan maşallah Bilgiç'e:) erkek çocukların bu 3 boyut düşünme ve inşa etme olayına bayılıyorum:)

24 Aralık 2015 09:03

@Nesrin Abali Merhabalar, https://duyumarket.com.tr/urunler/3/1158/dengeleme-kaktusu-balancing-cactus/ bu sitede var ama iki katı fiyatı neredeyse:) ben haftaya Türkiyeye gelmeyi düşünüyorum , yiğenlere bir kaç tane getireceğim. Eğer isterseniz sizin için de bir tane getirebilirm:)

25 Aralık 2015 12:38

Etka ne kadar büyümüş hacer özledik nurtiyi boşladık bloglarıda çok takip edemiyorum :( oyuncağa bayıldım evet malesef pahalı oluyor bu tarz oyuncaklar bende bakayım şimal için

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca