Gurbetlik


Bazen gurbetlik her şeye rağmen pek bi zor gelir.


Solmuş sonbahar yapraklarının altında nemlenir gözler


Uzaktan uzağa bi seyrederim halimi


Hamd etmeli derim


Sonra birden
hiç tanımadığın bir sürü arkadaşla beraber
neşe ve keyifte yerine gelir.


İşte hayat denilen şeyde tam böyledir.

Keşke tüm gurbetlikler bu kadar kolay olsa, Suriye sınırında binlerce insanı savaştan kaçarken gördüm bugün, evleri,ocaklar, yaşayacak yurtları olanlardı daha düne kadar.
Dünyanın bir kaç düzine aç gözlü yüzünden bu hale geliyor olması ne acı.
Allah evladı kucağında yada ana babasının telaşında olan tüm insanlara yardım etsin, milletimize basiret versin evvelimizi ve ahirimizide hayr etsin inşallah diyelim.

4 comments

19 Eylül 2014 20:08

amin canım :) Allah c.c yardım etsin

20 Eylül 2014 16:37

amin. Rabbim yardımcıları olsun. o insanları görünce halime şükretmeye utanıyorum.

29 Eylül 2014 20:10

Amin Ins. biz de gurbette olanlar her ne kadar onlarin halini anlayamayacak kadar rahat yasasak da elimizden geldigi kadar destek verip yardim edelim ins/

sule
2 Kasım 2014 00:20

Hadiseleri sizin kadar icten ve samimi gozlemleyen bunuda ayni ictenlikte once duaya sonra yaziya doken guzel insanlarin oldugunnu bilmek bile moral oluyor bazan.dualarimiz mazlumlarin ahi dinsin insallah en kisa zamanda.rabbim.bizide bilerek veya bilmeyerek zalimlerle ayni safta birlestirmesin hic birzaman insallah

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca