ADEDA DİKKAT GÜÇLENDİRME SETİ

Herkese merhabalar
Biz yoktuk değil mi uzun zamandır, evet evet yoktuk :)
Önce annenin Ales sınavı stresi, sınavdan sonra yaşadığım bir hayatı ve herşeyi boşvermişlik sendromu ve Türkiye hazırlıkları derken bir türlü fırsat bulamadık yazmaya.
Bir değişiklik yok , aynınız, Etka'yla geçiyor günlerimiz.
Şimdi Türkiyedeyiz.
Seneye Bişkek'te yeni bir dönem bekliyor bizi.
Etka tüm gün okula başlayacak inşallah.
Akşam ikimizde eve geldikten sonra, evde geçireceğimiz zamanı değerlendirme adına uzun zamandır arayış içerisindeydim.
Son zamanlarda Adeda Dikkat Güçlendirme Seti üzerinde yoğunlaştım .
Hazır bir kaynak takip etmenin sağlayacağı avantajları düşünerek yayınevi ile görüştüm.
Ve yaptığım görüşme sonucunda grup siparişlerinde,72 Tl olan setleri 55 TL indirimle, kargo ücreti ödemeden adrese teslim edeceklerini söylediler.  Ödeme kapıda nakit ya da kredi kartı ile yapılabilecek.
Ben oğlum için 3 yaş ve 4 yaş olan setleri almak istiyorum.
Ben de almak istiyorum diyen varsa ;
Adı Soyadı:
Adres:
Şehir:
İlçe:
Telefon:
Cep Telefonu  bilgilerini ve istedikleri seti etka.dogan@gmail.com'a mail yada Etkaca Facebook sayfamıza mesaj  olarak yazmaları yeterli.
Ödeme ürün teslim alındığında kapıda nakit ya da kredi kartı ile yapılabilecek.

Dikkat Güçlendirme Seti 3-4-5-6-7-8-9-10-11 yaşları için ayrı ayrı setler. 
Her set 3 kitaptan oluşuyor ve bir set 55 lira.

Dİkkat Geliştirme Seti  İLE İLGİLİ HEDEFLER / GENEL FAYDALARI 
Öğrenme sistemini aktif bir şekilde çalıştırıp ders başarısını artırır. 
Dikkat becerilerinde artış olur, ders ve akademik alandaki dikkat hataları azalır. 
Çalışmaya ve öğrenmeye karşı istek artar, okuldaki performansı yükselir. 
Görsel alana girenleri fark eder ve ayırt eder, masa başı ders çalışmalarındaki başarısı artar. 
El göz koordinasyonu artar, performans ödevlerinde üretkenliği artırır. 
İnce motor becerilerinde artış olur, el becerileri gelişir.
Dinleme becerisi artar, işitsel algısında kuvvetlenme olur. 
Planlama ve sıralama becerilerinde artış olur, karşısına çıkan problemlerde fayda sağlar. 
Okuma ve okuduğunu anlamaya fayda eder. 
Zihinsel enerjinin bir konuya odaklanmasına yarar. 
Düşünme becerilerini destekler, yorumlama becerisini geliştirir. 
Esnek düşünebilmeye yardımcı olur. Kısa süreli bellek, uzun süreli bellek gelişimine fayda sağlar.
Farklı bakış açıları ile problem çözmeye yarar sağlar. 
Aritmetik becerisine katkı sağlar. 
Soyutlama becerisine fayda sağlar. 
Sözel becerilerini artırır.
Unutkanlığı azaltır. Kavrama süratini geliştirir. 
Farklı açılardan öğrenme becerisini destekler

PSİKOLOJİK FAYDALARI 
Sürükleyicidir, başarılı olma duygusunu pekiştirir. Kendine güveni özellikle akademik özgüveni artırır. 
Okulu ve çalışma sevgisini artırır. 
Kağıt, kalem ders ve öğrenme olumlu hale gelir. 
Boş zamanlarını değerlendirir. 
TV ve görsel araçların yol açtığı problemlerin azalmasına yardımcıdır. 
Duygu ve öfke kontrolü artar.

27 comments

7 Temmuz 2014 17:44

Set çok cazip geldi, eşimle konuşup size dönüş yapabilirim. Herhangi bir zamana dek mi olacak yoksa herzaman elinizde bulunur mu?

8 Temmuz 2014 06:07

Canım bizde bu setten aldık çok da memnun kaldım hatta blogda da yazmıştım şimdiden güle güle kullanın sizde,kendini çok özlettin ayrıca tabii Etka'yı da;)

8 Temmuz 2014 18:54

Merhaba hoşgeldiniz tekrar :) Geçmiş olsun o halde tüm herşey :) Bu set güzel bir şeye benziyor ama diğer yandan ben bir süre bir şey almamaya karar vermiştim Alya'ya, evcilik gibi canlandırma oyunları dönemi şuanda sanırım.. çok sevgiler

9 Temmuz 2014 14:46

grup satın alımlarında tek bir adrese gitmez mi bu ürünler, istersek herkesin kapısına kadar gelecek mi?

10 Temmuz 2014 02:16

@Gamze Ucar Biz tatil dönemi Türkiyedeyiz ve kısa bir süre sonra döneceğiz, dönmeden kitaplarımızı alkan istiyoruz, bu yüzden ne kadar erken olursa o kadar iyi olacak, sevgiler:)

10 Temmuz 2014 02:17

@duygubalca Öyle mi, ne kadar güzel, inşallah biz de severiz bakalım, Etka buaralar oturma özürlü olduğu için nasıl dikkatini toplar bilemiyorum:)

10 Temmuz 2014 02:20

@nazli Evet aslında akışına bırakılan bir oyun aktivite dönemi daha önemli ama yoğun bir çalışma dönemi olacak benim için, hazır yayın hiç yoktan iyidir artık dedik :)

10 Temmuz 2014 02:20

@ESRA ERMİŞ Evet verilen ev adreslerine tek tek kargolanacağını söyledi yayınevi

Kezban Bozkurt Çopur
10 Temmuz 2014 06:29

Yurtdışı için de geçerli mi kargo meselesi? Bir de benim oğlum 16 aylık ona uygun set var mı? 2 yaş içinse de alıp bekleyebilirim.

sule
13 Temmuz 2014 07:43

Hocam bu setten bende faydalanmak isterim ama hangi kizima olsa daha iyi olur bilemedim 2,7,10 yas siz ne tavsiye edrsiniz.bu arada ne zaman donuyorsunuz.keske gorusme imkanimiz olsa

sule
13 Temmuz 2014 08:14

Hocam uzun zamandir sayfanizi gezemiyordum hey gidi gunleriniz olmus epeyce 4numaramiz 24ay olmak uzere artik daha sık yardim almam gerekecek sizden.aktivitelerin hepsini uygulamam cok zor ama hicbirinide atlamak istemiyorum.butun gayretleriniz ve paylasimlariniz icin allah razi olsun

7 Ağustos 2014 19:58

çok bilgilendirici bir blogunuz var yeni gördüm :)
banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
sevgiler

27 Ağustos 2014 19:48

Canım nerdesin uzun süredir yoksun adeta kampanyası hala geçerli mi

4 Eylül 2014 10:18

@Kezban Bozkurt Çopur Yurt dışına kargo gönderiyorlar zannediyorum ama kesin bilgiyi yayınevinden alabilirsiniz, 16 aylık oğlunuz için 2 yıl sonra kullanmak üzere 3 yaş setini alabilirisniz,sevgiler :)

4 Eylül 2014 10:31

@sule Ablam cevap yazamadım kusuruma bakmayın, Adeda direk sizinle çalışsa yeter zaten:)) 3 yaştan başlıyor setler abla, 12 yaşa kadar devam ediyor. Biz döndük artık, yerleşme temizlik derken ancak fırsat bulabildik,görüşemedik,zaten biz de bu sene tatilden pek bişey anlıyamadık:(

4 Eylül 2014 10:35

@sule Ablam Allah razı olsun, mahcup ettiniz beni,4 evlat yetiştirdiniz biz yanınızda solda sıfır kalırız, hepsini tek tek öpüyorum, ama çok özlemişim ben sizi:(

4 Eylül 2014 10:36

@Esra Hanedan teşekkür ederim, hoşgeldiniz, her zaman bekleriz,sevgiler :)

4 Eylül 2014 10:37

@Nihal Baysal Koçer Nihalciğim Türkiye dönüşü malum ancak fırsat bulabildim yazmaya, adeda için gelen siparişleri yayınevine iletiyorum, eğer almayı düşünüyorsan özelden adres bilgilerini yazabilirsin,sevgiler :)

16 Eylül 2014 13:04

Cook teşekkür ederim geldi harika bir set çok sevdik kampanya hala devam ediyor sa blogum dan linkini verip duyurabilirmiyim sevgiler

16 Eylül 2014 17:05

@Nihal Baysal Koçer Rica ederim çok sevindim,duyurabilirsin tabi ki, biz de çok seviyoruz, ne kadar çok çocuğa ulaşırsa o kadar iyi:) size ve kuzucuklara iyi çalışmalar diliyorum, sevgiler:)

17 Eylül 2014 14:15

Merhaba Etka Hanım, bu güzel girişiminiz için çok teşekkürler. ben de 3 ve 6 yaşındaki çocuklarım için setlerden sipariş vermek istiyorum, size e-posta göndereceğim ancak şunu merak ettim, bu yayın evinin DOYSET adında bir seti var, bu sene ilk okula başlayan oğlum için onu da sipariş vermek istiyorum, DOYSET için de indirim uygular mı yayın evi, yoksa yalnızca sizin konuştuğunuz setler için mi geçerlidir. Teşekkürler, selamlar..

17 Eylül 2014 16:42

@elif merhabalar hoşgeldiniz, Doyset seti de indirime dahil, 95 lira ile satışta olan set grubumuz için 60 lira olacak. isterseniz adres ve telefon bilgilerinizi etka.dogan@gmail.com' a mail atabilirsiniz, yada facebook da etkaca sayfamıza mesaj gönderebilirsiniz,bu arada oğlumun adı Etka,ben Hacer,sevgiler:)

23 Eylül 2014 12:06

Çok yararlı bir blog gerçekten tebrik ederim takipteyiz :)
Sevgiler...

2 Ekim 2015 16:55

Merhaba, blogunuzu ve bu yazınızı yeni keşfettim. Çok beğendim. Setten almak istiyorum. etka.dogan@gmail.com'a mail olarak bilgilerimi gönderdim. Ancak yazınız epey eski tarihliymiş. Hala geçerli mi satış ve fiyatlar bilemedim..

13 Kasım 2015 16:09

@POYRAZ ALTAN Çok teşekkür ederiz, her zaman bekleriz:)

13 Kasım 2015 16:10

@Aysenur Uysal Merhabalar Ayşenur, Adeda kampanyayı bitirdi maalesef. Yukakids kampanyası var şuan Etkaca için, iligi yazıyı inceleyin isterseniz:)

16 Nisan 2017 15:17

Adeda ve Biyosistem Yayıncılık bu işi profesyonel yapıyor. İkisini de akademisyenler hazırlamış. Ben ikisini de kullanıyorum. Biyosistem Dikkat Güçlendirme seti dikkat arttırmanın yanında ingilizce de öğretiyor. 8 kitap var içinde ve fiyatı da daha ucuz. İkisini beraber kullanmanızı tavsiye ederim.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca