Okullu Olduk # 1

Son bir aydır buradan görüyoruz güneşi,
Buradan bakıyoruz dünyaya
Günümüz burada başlıyor, burada bitiyor
Zaman ne gösterir bilinmez
Ne kadar devam ederiz.
Ama geçirdiğimiz her gün hem yorucu hem de o kadar keyfili ki
Etka da sınıfımızın bir öğrencisi
Hatta Etka'ya sebep diğer bütün çocuklarda anne bilmeye meyili beni :))
Anneleri gibi görmeye :))


Kutu gibi,ev sıcaklığında okulumuz,bir sınıfımız, uyku odamız,oyun odamız, yemek odamız ve mutfağımız mevcut.
Çocukların gelişim dönemlerine uygun , ilgileri doğrultusunda ,esnek,oldukça eğlenceli ve bol öğrenmeli haftalık programımız dahilinde günü bitiriyoruz.
Ev okulu yapamıyoruz ama okul için hazırladığım haftalık planları fırsat buldukça buradan da paylaşmayı istiyorum
Daha sık yazabilmemiz umuduyla :)

24 comments

9 Aralık 2013 08:36

ortam gerçekten çok hoş görünüyor.Sana minik bıcırlarınla eğlenceli saatler dilerim.sevgiler...

9 Aralık 2013 11:46

gerçekten sizi özledik... en azından bizi yazılarınızdan mahrum etmeyin.. hoşçakalın...

9 Aralık 2013 13:47

Ne güzel bir sınıf orası, huzur veriyor insana..

keremle gunler
9 Aralık 2013 18:35

Harika bir sinif ozledik sizi

9 Aralık 2013 19:06

çok sevimli hayırlı olsun öğrencileriniz kaç yaş gurubu ..Etka ismi ile bu blog sayesinde tanıştım. anlamı merak edip sormuştum o günden sonra etka en çok sevdiğim erkek ismi oldu :)) kızıma kardeş geliyor ismini etka koymayı düşünüyoruz sizinle de paylaşıp teşekkür etmek istedim..ismiyle yaşasın bütün kuzucuklar...

9 Aralık 2013 20:43

@Dila-Gizem Çok teşekkür ederim, yazmak için dolu olmak lazım, son zamanlarda , hızlı bir koşturmacanın içindeyim ama boşlukta kayboluyorum aslında, yazmak değil de yazabilmek güzel , sevgiler :)

9 Aralık 2013 20:46

@Şule YANIK Çok teşekkür ederim Canım, şirin bir sınıfımız var ama herşeyden daha şirin Kuzular var :)

9 Aralık 2013 21:07

@NesrinCanım çok teşekkür ederim, Türkiye'de ki gibi gösterişli panolarımız dolaplarımız yok ama tahta çerçeveden yaptığımız panoya her gün aşacağımız birbirinden güzel sanat eserlerimiz var , yetmez mi huzurla dolmaya :)

9 Aralık 2013 21:13

@keremle gunler :) çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim, sınıfımızın bir ismi yok ama çocukların var ,elmayı o kadar çok seviyorlar ki , özel elma yeme seansımız bile var :) bu yüzden elma kurtları diyorum :)) bir gün sınıfı elma kurtçuklarımla dolu çekerim daha sevimli olur eminim :) her zaman beklerim,sevgiler :)

9 Aralık 2013 21:17

@azra ecrin O kadar mutlu oldum ki anlatamam, Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin, hayırla sağlıkla büyüsün minik Etka :) 36-60 ay arası öğrenci grubumuz, 7 öğrencim var şimdilik, Montessori sistemini uygulamaya çalışıyoruz, bu yüzden karma grup tercihimiz :) tekrar tebrik ederim sizi, Azra'yı da kocaman öpüyoruz ,sevgiler :)

9 Aralık 2013 22:06

Etka çoook şanslı :)

11 Aralık 2013 22:18

@emreyle hayat Çok teşekkür ederiz teyzesi :)

12 Aralık 2013 14:11

Haydi hayırlı olsun, yeni düzeniniz mutluluk getirsin hepinize :)

12 Aralık 2013 14:35

Anaokulu ogretmenı oldugunuzu bılmıyordum , ne guzel , Etka çok şanslı , takıpteyım ,yazılarınızın devamı dılegıyle,sevgılerımle

12 Aralık 2013 18:36

@Benden BizdenÇok teşekkür ederim güzel dileklerin için Canım, yeni düzenimiz Bana mesleğimi, oğluma arkadaş ortamını,eşime çorbaya geçen akşam yemeklerini evime de bol dağınıklık getirdi :) şu durumda en kârlı Etka çıktı galiba :))sevgiler ..

12 Aralık 2013 18:46

@güzellikler dünyası Evet 7 yıllık öğretmenim, bu sene Etkaya da bana da farklı bir deneyim oldu aynı sınıfta olmamız, şanslımı bilmiyorum artık :) yorumunuz ayrıca çok mutlu etti,teşekkür ederiz,her zaman bekleriz, sevgiler :)

Yeni yazıları görmek çok ama çok mutlu etti bizi :)
sevgiler

13 Aralık 2013 19:59

@Bizimkisi Masal gibi biraz... yorumumuz da bizi çok mutlu etti gerçekten , çok teşekkür ederiz,Görüşmek üzere,sevgiler :)

14 Aralık 2013 21:44

Hayrılı olsun , anaokulu öğretmeni olduğunuzu bilmiyordum.Benim hayalimde de kreş açma var açıkcası.nasipse...

14 Aralık 2013 22:16

@borakusu Çok teşekkür ederim, kreş açma fikri güzel ama cesaret istiyor,ara ara benim de aklıma geliyor ama dur diyorum kendime :)

17 Aralık 2013 18:27

AMİN İNŞ.ÇOK SAĞOLUN.. BİZDE ABİCİK ETKA'YI ÖPÜYORUZ..ÇOK GÜZEL TAKİPTEYİZ :))

18 Aralık 2013 20:47

@azra ecrin seve seve isteğiniz yerine getirildi :)) her zaman bekleriz,sevgiler :)

19 Aralık 2013 03:40

hayırlı olsun çok harika görünüyo öğrenciniz olmak isterdik başarılı olacağınız süphesiz zaten inşallah ben de kızımın öğretmeni olurum sevgiler

22 Aralık 2013 14:54

@eda kılıç Çok teşekkür ederim nazik yorumunuz için,çocuklar o kadar istekli ki, ne yaparsanız yapın başarılı oluyorsunuz zaten ,biz de gayret ediyoruz:)Buarada bence Kendi çocuğunuzun öğretmeni olmak için bir daha düşünün derim :))sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca