Suskunluğumuzla mı Direniyoruz ?

Ne yazmalı nerden başlamalı bilemiyor insan..
Hatta nasıl yazmalı...
Evladı kucağında,Onun cansız gözlerine bakarak ağlayan bir annenin göz yaşları nasıl ifade edilir...
'Anne uyan annee ' diye yürek dağlayan çocuğun acısına hangi cümle karşılık gelir...
Yazacak hiçbirşey yok evet...
Uyandık diyerek direnilen günler üzerinden çok geçmedi!
Bir nesil katlediliyor!
Acılar içinde, alınlar secdede katlediliyor!
Asıl bugündür uyanma! vakti...

Dua...Dua..Dua..
Bu da Geçer Ya Hu...

Birgün Rasûl-i Ekrem -sallâllâhu aleyhi ve sellem- Efendimiz:
“–İnsanlar üzerine öyle bir zaman gelecek ki, o vakit mü’minin kalbi tuzun suda eridiği gibi eriyecek!” buyurdu.
“–Niçin eriyecek yâ Rasûlallâh?” diye sorulduğunda:
“–Kötülükleri görüp de onları değiştirmeye güç yetiremediği için.” buyurdu. (Ali el-Müttakî,Kenz, III, 686/8463)

Gördüklerimiz izlediklerimiz karşısında kalbimiz tuzun suda eridiği gibi erimiyorsa eğer durup düşünmeli...




8 comments

22 Ağustos 2013 16:33

ağzınıza sağlık.. bir anne olarak, anne kucaklarında boyunları bükük vaziyette, öldürülmüş bebekleri görmek kanımı donduruyor.. dediğiniz gibi dua dua duaa..
allah yar ve yardımcıları olsun..

22 Ağustos 2013 17:21

çok üzülüyorum annelerin, çocukların göz yazlarına. İnşallah çözümlenir bir an önce.

22 Ağustos 2013 21:07

söylemek isteyipte söylenemeyenler galiba hakikatten agzına ve yüregine saglık nasıl bi dünyada yaşıyoruzki bir tarafta savaş var bir tarafta eylence kadın çocuk yaşlı katlediliyo düşündüklerini özgürce anlatmak istiyo diye sonuç ölüm sadece izliyoruz zülüm dursun diye başkada elden bişey gelmiyo malesef :(

27 Ağustos 2013 19:01

Çok üzücü gerçekten yaşananlar..
dua dan başka elimizden ne gelir ki..
Siyaset ve politikanın çirkin yüzünü
o masumlara yaşatanların Allah cezalarını versin..

29 Ağustos 2013 03:09

ellerine saglik.....

1 Eylül 2013 15:52

sadece gözyaşı döküp anlamak yetmez.gönülden dilden dualar yükselir.peki ya daha fazla yettiğini iyi yetiştirebildeikten gayrı bu gözü dönmüş insanlara başka ne gelir elden ...

3 Eylül 2013 03:12

bızım evde televızyon yok nette de vakıt gecıremıyorum eskısı gıbı haberlere bakamıyorum. Malum Avrupa olen musluman olunca umursmaıyor yeterınce on plana cıkarmıyorlar o yuzden herseyden bıhaber kalıyorum aslında. sız buralardan yazdıkca cehaletımın daha da farkına varıyorum

25 Eylül 2013 23:32

Şimdiye kadar yazılan her yoruma ayrı ayrı cevap yazmaya çalıştım /çalıştık, çok değerli herbiri bizim için, ama kaç zamandır açıp açıp bakıyorum, birşeyler yazayım diyorum başlıyorum ama olmuyor... anladım ki içten yorumlarınıza yazacak ne cevabım var ne de dayanacak yüreğim,ne diyeyim dua edelim inşallah...

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca