Eyvah! Mutfak da ben varım...

Aslında mutfakla tanışmam çok da eskilere dayanmıyor. Peki Ne kadar tecrübeliyim ?
Düğünden 10 gün sonra (bundan 5 yıl önce) eşim,mutfak ve ben baş başa kalınca iş de başa düşünmüştü.
İlk yaptığım bilgisayarda 'yemek tarifleri' klasörü oluşturmak oldu. Taze fasulye nasıl yapılır, ne kadar pirince ne kadar su konulur, nohut kaç dk.da pişer neredeyse herşeyi bulup kaydettim bu klasöre..
Adana'da öğretmenlik yıllarımdan kalan lezzetleri aradım en çok.. İçli köfte, patlıcan dolması, tencerede patlıcan kebabı, sarımsaklı köfte, el açması börek, baklava da cabası..
Eşim şimdi o günleri hasretle anıyor:)
Acemi ama cesur...
Evlenince adım attığım bu dünya aslında ne kadar da 'tam benlik' miş...

2 comments

12 Temmuz 2013 19:19

Kızım 19 aylık. Nerden başlayacağımı kestiremeyince ben de arşivinize göz atayım dedim. Ne kadar da 'tam benlik' yazılarınız var. Benim de tarifler klasörüm vardı bilgisayarda... :)

21 Ağustos 2013 01:16

@Ucuz Mutluluklar :) ne kadar güzel değilmi sanal da olsa yakın insanlar tanımak :) her zaman bekleriz ,sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca