Yeni Bir Dünya...

Günlerdir yazıp yazıp silmelerim gündemin griliğinden sıyrılma girişimlerimdir.
Hayat devam ediyor, klişe ama öyle..
Bir yerden başlamalı evet.
Dünyanın en saf en masum yaratılmışından başlamalı
Çocuktan...
Etka'mdan...
Ve Dünyanın en saf en masum işinden,
Oyundan...
Her bütün olan şeyin ilk hali gibi
Dağılmış, tek başına anlamsız parçalar...
Her biri kendilerine anlam katacak olan bütünü oluşturmak için bir araya gelecekler
Yepyeni umutlarla...

Görev, bazen sadece olduğun yerde 'durmak'tır..
Belki de bir boşluğu doldurmaktır.
Hatta belki
Yeni Dünya'ya bir köy,  bir eve duvar, penceresine de gölge olmaktır.., 
Durduğumuz yerlerin hakkını vermek dileğiyle...




2 comments

21 Ağustos 2015 15:42

Yorum yazmaya baslamistim kizim tuslara basinca ne oldu bilmiyorum:)
Bu oyuncaklardan benim kizim da istiyormus.
Anne o kardesle teyze o oyuncaklarla mis gibi ev yapiyordur diyor:)
Alabilecegimiz bir site falan var mi ki?

13 Kasım 2015 16:14

@En İyi Yemek Siteleri Canım benim yaa, senin mis gibi fikrini düşüncelerini severim ben:) Online bir yerlerde satışı var mı hiç bilmiyorum, biz burda bir oyuncakçıdan almıştık.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca